۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
از مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان مدیربرتر صنعتی تقدیر شد
بمناسبت روز ملی صنعت با حضور رئیس جمهور و وزیر صمت

از مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان مدیربرتر صنعتی تقدیر شد

مراسم بیست و هفتمین سالروز ملی صنعت و معدن، با شعار «صنعت و معدن؛ پیشران پیشرفت در گام دوم انقلاب» در سالن اجلاس سران برگزار شد.

بازار؛ گروه صنعت: این مراسم که با حضور رئیس جمهور، وزیر صمت، رئیس کمیسیون صمت مجلس شورای اسلامی و … برگزار شد از برخی تشکل‌ها و مدیران از بنگاه‌های صنعتی و معدنی منتخب ملی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بعنوان واحد برتر گروه صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار کشور تجلیل بعمل آمد.

در حاشیه این مراسم امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن تشکر از رئیس جمهور و وزیر صمت بابت حمایت از مجموعه عظیم کارخانه چوب و کاغذ گفت:
«ما می‌توانیم» را در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با همت مدیران و کارکنان شریفش معنا کردیم و انشااله با تلاش همکاران زحمتکش و پرتلاش در کارخانه در راستای منویات و شعار سال رهبری معظم انقلاب قدم بر میداریم.

شایان ذکر است امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران هفته گذشته نیز از سوی صولت مرتضوی مورد تجلیل قرار گرفت و مدیر نمونه سلامت محور انتخاب شده بود.مراسم بیست و هفتمین سالروز ملی صنعت و معدن، با شعار «صنعت و معدن؛ پیشران پیشرفت در گام دوم انقلاب» در سالن اجلاس سران برگزار شد.

کد خبر: ۲۲۹٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha