۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
مولد سازی فعالیت‌های اقتصادی با اجرای مالیات بر سوداگری
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

مولد سازی فعالیت‌های اقتصادی با اجرای مالیات بر سوداگری

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه فعالیت‌های سوداگرایانه به بهم ریختگی بازار کمک می‌کند گفت: مالیات بر سوداگری می‌تواند در مهار تورم کمک رسان و فعالیت‌های اقتصادی را به بخش مولد سوق دهد.

به گزارش بازار، محمدرضا دشتی اردکانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه به موضوع مالیات بر سوداگری و تاثیر آن بر مهار تورم بیان کرد: به واقع کمیسیون اقتصادی در سه سال گذشته زیر ساخت‌های اقتصادی کشور اعم از مهار تورم را مدنظر قرار داده است.

دشتی اردکانی با اشاره به تصویب قانون مالیات بر سوداگری در کمیسیون اقتصادی تصریح کرد:این موضوع به حد زیادی می‌تواند در مهار تورم کمک رسان باشد، چراکه این طرح مقابل سوداگری و سفته بازی می‌ایستد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:ما اگر بتوانیم با تدابیر لازم جلوی سوداگری و سفته بازی بازار را بگیریم می‌توانیم این منابع، یعنی منابعی که در بخش سوداگری وجود دارد را به بخش مولد اقتصاد سوق دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های سوداگرایانه به بهم ریختگی بازار کمک می‌کند، بیان کرد: باید با تدابیر و قوانین مناسب مانع از رشد فعالیت‌های غیر مولد در عرصه اقتصادی کشور شد.

کد خبر: ۲۲۹٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha