۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
ورود زوتی DL۵ به جاده های ایران
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد

ورود زوتی DL۵ به جاده های ایران

خودروی نیمه شاسی زوتی DL۵ در شرکت پارس خودرو رونمایی شد و قرار است تا پایان سال ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو وارد بازار شود.

به گزارش بازار، محمد علی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از این خودرو گفت: این خودرو دارای استانداردهای ۸۵ گانه است و همه زیر ساخت های لازم برای داخلی سازی آن در شرکت پارس خودرو وجود دارد، همچنین از آنجا که تمامی مجوزهای استاندارد اروپایی زوتی DL۵ با همین نام دریافت شد ما نیز این محصول را با همین نام تجاری عرضه خواهیم کرد.

این محصول از ماه آینده (مرداد) وارد بازار خواهد شد و برنامه ریزی شده تا پایان سال ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو در کشور عرضه شود.

محمد حسین ادیانی مدیرعامل پارس خودرو نیز در این مراسم گفت: خودروی DL۵ را با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس CVT با ۱۴۴ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه خواهیم کرد.

زوتی DL۵ به تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی مختلف نیز مجهز شده است.

سیامک شاهسواری مدیر طرح زوتی DL۵ گفت: این خودرو دارای سیستم سنجش باد لاستیک‌ها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، آینه‌های برقی، سقف پانوراما، سانروف برقی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود و خروج بدون کلید، صندلی برقی راننده و سرنشین است.

کد خبر: ۲۲۹٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha