۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
فرصت ۳ روزه به ادارات پر مصرف، برای کاهش مصرف برق
سخنگوی صنعت برق اعلام کرد

فرصت ۳ روزه به ادارات پر مصرف، برای کاهش مصرف برق

رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق گفت: ادارات پر مصرف اگر به اخطارها توجه نکنند، بعد از سه روز برق آنها قطع می‌شود.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی با قدردانی از دستگاه های اجرایی که تاکنون همکاری خوبی در مدیریت بار و مصرف برق داشته اند گفت: همکاری ادارات در کشور منجر به کاهش هفتصد مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج بار شده است.

سخنگوی صنعت برق افزود: ادارات موظف هستند در زمان اداری سی درصد و در زمان خاتمه ی کار شصت درصد مصرف برق خود را کاهش دهند. این میزان صرفه جویی معادل مصرف کل کارخانه ی سیمان است اگر ادارات صرفه جویی کنند امسال برق بیشتری به تولید می دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حفظ پایداری شبکه نیازمند همکاری مشترکان به ویژه دستگاه های اجرایی و اداری است برخی از ادارات علی رغم اخطار ها همچنان مصرف بالایی دارند.

وی افزود: بیمه البرز، سازمان شهرداری های کشور، سازمان نقشه برداری کشور، شرکت مهندسی توسعه نفت، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از جمله اداراتی هستند که همکاری مناسبی نداشته و با توجه به دریافت چندین مورد اخطار کتبی، مشمول قطع برق شده اند.

وی بیان کرد: بعد از اخطار به ادارات پر مصرف سه روز زمان می دهیم تا اگرنیاز است سیستم سرمایشی و روشنایی خود را تنظیم کنند و اگر در این مدت همکاری نکردند اسامی انها به مراجع بالاتربرای قطع برق اعلام می شود.

کد خبر: ۲۲۹٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha