۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
 ارتقای مدل اول تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد؛

ارتقای مدل اول تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان

زنجان- جزءقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان از ارتقای مدل اول تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان و احداث مدل دوم تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان خبر داد و گفت: مدل اول ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهر را تحت پوشش می دهد.

علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارد، گفت: برخی از روستاها تمایلی به استفاده از خدمات این شرکت نداشتند.

وی اظهار کرد: با بروز خشکسالی‌ها به‌ویژه در فصل تابستان، مراجعات برای زیر پوشش قرار گرفتن در شبکه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در تابستان مصارف مازاد از جمله استفاده دام و آبیاری باغچه به بخش روستایی وارد می‌شود و این امر موضوع کمبود آب در روستاها را افزایش می‌دهد اما اگر الگوی مصرف رعایت شود، مشکلی برای تأمین آب پیش نمی‌آید.

جزءقاسمی تاکید کرد: در تابستان یک مشترک در روستا سه برابر یک شهروند زنجانی آب مصرف می‌کند و باید موضوع مدیریت مصرف آب در جامعه فرهنگسازی شود.

وی از ارتقای مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان و احداث مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان خبر داد و گفت: مدول اول ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهر را تحت پوشش قرار داده و مدول دوم نیز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد و در هفته دولت آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، به تأمین آب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و بیان داشت: تا کنون خطوط انتقال و انشعاب پروژه ۷۵۰ واحدی کوی نصر انجام شده و آماده بهره‌برداری است. به ارزش ۶۰ میلیارد تومان پروژه انجام دادیم و اقداماتی هم در پروژه‌های مسکن شرق زنجان صورت گرفته و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اقدام است.

کد خبر: ۲۲۸٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha