۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
شرکت های بزرگ کرمان پیشران رفع مشکلات باشند| رفع تنش آبی در سه هزار روستا
رئیس جمهور:

شرکت های بزرگ کرمان پیشران رفع مشکلات باشند| رفع تنش آبی در سه هزار روستا

بم- رئیس جمهور گفت: شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی مانند گل گهر و مس باید در زمینه حل دغدغه های مردم ورود کنند و پیشران رفع مشکلات از جمله اقتصادی باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در آیین بهره‌برداری از فاز اول تصفیه‌ خانه و آبرسانی به شهرهای بم و بروات با اشاره به اینکه باید با روحیه جهادی عقب ماندگی ها جبران شود، اظهار کرد: مشکلات موجود در زمینه حوزه آب و فاضلاب سال های قبل می توانست رفع شود اما امروز باید با کار جهادی این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت است، ادامه داد: مشکل تنش آبی در سه هزار روستا رفع شده و سایر روستاها در دستور کار قرار دارند.

رئیس جمهور رفع مشکلات آب و برق را مورد تاکید قرار داد و افزود: زیرساخت ها باید تقویت و توسعه داده شود چرا که پیشرفت در تمامی حوزه ها در گرو تقویت زیرساخت هاست.

وی عنوان کرد: آبرسانی به بم و بروات برای ما هم گواراست و فازهای بعدی این طرح انجام خواهد شد.

رئیسی با اشاره به شرکت های فعال در استان کرمان گفت: میزان فرآوری در استان کرمان متناسب با ظرفیت های معدنی آن نیست. با خام فروشی مخالفیم و مساله فرآوری باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه زمینه تقویت تولید و ایجاد ارزش افزوده در استان کرمان فراهم است، اظهار کرد: شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی مانند گل گهر و مس باید در زمینه حل مشکلات مردم ورود کنند و پیشران رفع مشکلات از جمله اقتصادی باشند.

کد خبر: ۲۲۸٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha