۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱
۲ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در قزوین پرداخت شد
معاون اداره کل جوانان قزوین در گفتگو با بازار:

۲ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در قزوین پرداخت شد

قزوین- اسلامی صدر، معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قزوین گفت: طی یک‌سال گذشته دو هزار و ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به جوانان این استان پرداخت شده است.

امیر اسلامی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ هزار فقره وام و تسهیلات بانکی به متقاضیان در قزوین پرداخت شده است، بیان کرد: در این برهه زمانی دو هزار و ۲۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده و به این ترتیب حدود ۸۶.۷ درصد متقاضیان موفق به دریافت این وام شدند.

وی اضافه کرد: بنابراین حدود ۱۳.۳ درصد از زوج‌های جوان و افراد متقاضی وام ازدواج در استان قزوین طی سال اخیر موفق به دریافت وام نشدند که طبق اولویت‌دهی و نوبت‌دهی تسهیلات آنها باید در شش ماهه نخست سال به طور کامل پرداخت شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قزوین با بیان اینکه از نظر تعداد افرادی که موفق به دریافت تسهیلات شدند، تاکید کرد: از نظر مقدار پرداخت وام ازدواج، قزوین دوازدهمین استان کشور در پرداخت وام ازدواج بوده است.

اسلامی صدر بیان کرد: از نظر درصد میزان پرداخت تسهیلات ازدواج هم وضعیت قزوین از معدل کشوری بهتر است.

وی با اشاره به آمار ازدواج قزوین در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: سال قبل هشت هزار و ۳۷۸ واقعه ازدواج در استان ثبت شد که در مقایسه با سال قبل یعنی ۵۶۷ واقعه ازدواج کمتر داشتیم.

کد خبر: ۲۲۸٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha