۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
میزان صادرات زنجان ۶۵۰ میلیون دلار است
استاندار زنجان:

میزان صادرات زنجان ۶۵۰ میلیون دلار است

زنجان- استاندار زنجان گفت: در حال حاضر میزان صادرات استان زنجان حدود ۶۵۰ میلیون دلار است و افزایش این رقم هدف گذاری شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری زنجان، محسن افشارچی روز چهارشنبه در دیدار با سفیر جدید ایران در بلغارستان بر لزوم توجه به ظرفیت استان‌ها در توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: برای شناساندن ظرفیت‌های استان زنجان در این خصوص دیدارهای متعددی را با سفرای ایران در دیگر کشورها داشتیم و از تعدادی از سفرا نیز برای حضور در استان و بازدید از ظرفیت‌ها دعوت کردیم.

وی گسترش تعاملات بین المللی استان زنجان در حوزه تجاری و اقتصادی را از اهداف عمده برشمرد و اظهار داشت: در زمان حاضر میزان صادرات استان حدود ۶۵۰ میلیون دلار است و افزایش این رقم هدف گذاری شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه گسترش تعاملات بین المللی استان برای افزایش صادرات در دستور کار است، گفت: گسترش تعاملات بین المللی این استان برای افزایش صادرات و تولید ثروت در دستور کار است.

افشارچی به ضرورت معرفی مطلوب ظرفیت‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: معرفی داشته‌ها باید در قالب و محتوای مناسب انجام شود.

کد خبر: ۲۲۸٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha