۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب منصوب شد
با حکم وزیر نیرو؛

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب منصوب شد

وزیر نیرو با صدور حکمی «داود عابدی» را برای مدت ۲ سال به‌عنوان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) منصوب کرد.

به گزارش بازار، علی‌اکبر محرابیان در این حکم، همکاری با هیات‌مدیره شرکت و هماهنگی با معاونان و مدیران حوزه ستادی، در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت، با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم‌داری» و «فساد ستیزی» در انجام وظایف محوله را مورد تأکید قرار داد.

همچنین طی احکامی جداگانه «سید محمدمهدی پیغمبرزاده»، به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره و «کتایون کشاورز» و «پدرام کرباسیان»، به‌عنوان اعضای هیات‌مدیره این شرکت مادرتخصصی منصوب شدند.

به گزارش ایرنا، شرکت سهامی مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) بر اساس بندهای «الف»، «ج» و «ﻫ» از ماده ۴ اصلاحی اساسنامه شرکت‌های برق منطقه‌ای و بند «و» از ماده ۴ اساسنامه سازمان آب و برق خوزستان در سال ۱۳۴۷ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی شهرستان تهران به ثبت رسیده است.

طبق صورت‌جلسه مجمع‌عمومی فوق‌العاده ۱۹ خرداد ۱۳۵۹ و ماده یک اساسنامه نام شرکت اصلاح و به «شرکت سهامی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق» تغییر یافت.

پیش‌ازاین «مجتبی اکبری» مدیرعامل این شرکت بود.

کد خبر: ۲۲۸٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha