۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
برنامه‌ریزی فولاد شادگان برای صادرات آهن اسفنجی
مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان خبر داد:

برنامه‌ریزی فولاد شادگان برای صادرات آهن اسفنجی

شادگان- هوشمند، مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان از برنامه‌ریزی فولاد شادگان برای صادرات آهن اسفنجی

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان از فروش محصول آهن اسفنجی شرکت این شرکت به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان که بزرگترین تولید کننده فولاد کشور است خبر داد و اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم تا رضایت مشتری را با تعهدمان به کیفیت محصول تحویلی جلب کنیم.

محمدکاظم هوشمند افزود: همین امر باعث شده تا فولاد مبارکه پس از تایید کیفیت اولین خرید خود از فولاد شادگان ، مجددا سفارش خود را تکرار کند.

وی با بیان اینکه این شرکت اولین گام خود را در مسیر صادرات آهن اسفنجی برداشته است، عنوان کرد: در همین راستا برای صادرات «۳۰ هزار تن آهن اسفنجی» مزایده برگزار شده است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری اولین مزایده خارجی شرکت صنعت فولاد شادگان تصریح کرد: برنده این مزایده در هفته آینده مشخص خواهد شد و پس از آن اولین محموله‌های صادراتی را ارسال خواهیم کرد.

هوشمند خاطرنشان کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های برق در نظر گرفته شده برای شرکت‌های فولادی، این تهدید که ممکن است فولادسازهای داخلی به دلیل عدم تولید، خرید آهن اسفنجی نداشته باشند را به یک فرصت تبدیل کرده و مشتریان خود را در بازارهای خارجی پیدا کرده‌ایم تا بتوانیم صادرات داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با تمرکز بر کیفیت محصول خود قصد داریم در بازار داخل و خارج حضور پر رنگی داشته باشیم.

کد خبر: ۲۲۸٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha