۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
 ۳۸ واحد صنعتی و معدن راکد در استان زنجان احیاء می‌شوند
رئیس سازمان صمت زنجان:

۳۸ واحد صنعتی و معدن راکد در استان زنجان احیاء می‌شوند

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان احیای واحدهای راکد صنعتی را در زمره اقدامات ارتقاء بهره‌وری دانست و گفت: امسال در بخش صنعت ۲۳ واحد صنعتی راکد و در بخش معدن ۱۵ واحد احیاء خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد با بیان اینکه ایجاد تنوع در سبد محصولات صادراتی و تربیت تجار قوی برای استان بسیار مهم است، گفت: تلاش داریم صادرات محصولات منطقه و حتی استان‌های همجوار از گمرک زنجان انجام شود.

وی ابراز کرد: برای ایجاد عدالت اقتصادی و توازن عدالت سرمایه‌گذاری راهکارهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: راهکار کوتاه‌مدت شامل گره‌گشایی از واحدها بوده و در میان‌مدت احیای واحدهای راکد، برگزاری مزایده و تکمیل واحدهای در حال توسعه مدنظر بوده و راهکار بلندمدت جذب سرمایه‌گذاری است.

گلشنی فرد تاکید کرد: طبق آخرین پایش صورت گرفته ۱۷۵ واحد صنعتی راکد در استان وجود دارد که ۱۳ واحد از این تعداد، واحد صنعتی بزرگ محسوب می‌شوند.

وی گفت: امسال در بخش صنعت ۲۳ واحد صنعتی راکد و در بخش معدن ۱۵ واحد احیا خواهد شد و طی سال گذشته در سطح استان ۲۱ واحد صنعتی و ۱۴ واحد معدنی احیا شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: طی سه ماهه نخست امسال نیز شش واحد صنعتی و ۵ واحد معدنی احیا شده است‌.

گلشنی فرد گفت: احیای واحدهای راکد صنعتی استان در زمره اقدامات ارتقاء بهره‌وری استان بوده که در کنار سرمایه‌گذاری‌های قابل اجرا، تامین‌کننده سرمایه‌گذاری مورد نیاز استان برای تحقق رشد ارزش‌افزوده بخش صنعتی مورد هدف است.

کد خبر: ۲۲۸٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha