۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
استفاده از کارت سوخت شخصی در مدیریت اقتصاد خانوار اهمیت دارد
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌های سوخت مازندران:

استفاده از کارت سوخت شخصی در مدیریت اقتصاد خانوار اهمیت دارد

ساری- حمیدیان، رئیس انجمن صنفی جایگاه های سوخت مازندران استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی را لازم دانست و آن را در مدیریت اقتصاد خانوار مهم برشمرد.

سید اسحاق حمیدیان در گفتگو با خبرنگار بازار درباره مزایای استفاده از کارت سوخت شخصی افزود: مالکان خودرو با استفاده از کارت سوخت شخصی می توانند میزان سهمیه تخصیصی یارانه ای را مدیریت کنند و این به مدیریت اقتصاد خانوار کمک می کند.

وی بیان کرد: اگر مالکان خودرو از کارت سوخت هوشمند شخصی خود استفاده کنند، هرگاه بخواهند زمان سوختگیری، تاریخ، ساعت، جایگاهی که در آن سوختگیری کرده اند و چه میزان از سوخت‌گیری و پرداخت بهای آن را در مواقع ضروری گزارشگیری کنند و از طریق پن کارت سوخت شخصی قابل پیگیری و رهگیری است.

حمیدیان تاکید کرد: کاهش زمان سوختگیری یکی دیگر از مزایای استفاده از کارت شخصی سوخت است که هم از اتلاف وقت مالک خودرو و هم از ترافیک جایگاه جلوگیری می کند.

وی اجرای این طرح را لازم دانست و گفت: با توجه به محدودیت کارت سوخت جایگاه تا زمان ثبات استفاده از کارت شخصی مقاومت هایی از برخی مالکان خودرو برای استفاده از کارت شخصی وجود دارد و آنها را به سمت استفاده از کارت آزاد جایگاه سوق می دهد.

رئیس انجمن جایگاه های سوخت مازندران گفت: تقریبا بیش از ۷۰ درصد از مردم دارای کارت سوخت شخصی هستند ولی به دلایلی از آنها استفاده نمی کنند اما عده ای جزو مصرف کنندگان واقعی کارت آزاد جایگاه‌ها هستند و ممکن است حق آنها ضایع شود.

وی دلایل عدم استفاده از کارت سوخت شخصی را چنین عنوان کرد: نگرانی مردم از معیوب شدن کارت شخصی و همچنین از مفقود شدن آن در جایگاه‌ها، اتمام سهمیه تخصیصی یارانه ای کارت خود باعث شده که بیشتر رغبت به استفاده از کارت سوخت آزاد جایگاه داشته باشند.

حمیدیان گفت: از طرفی یکی دیگر از دلایل نگرانی مردم این است که صدور کارت المثنی در بازه زمانی مشخص صورت نمی گیرید هرچند طی چند ماه اخیر صدور آن در زمان کوتاهتری در حال انجام است.

کد خبر: ۲۲۸٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha