۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
تخصیص بودجه عمرانی نوشهر صفر درصد است
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلادرشت در مجلس:

تخصیص بودجه عمرانی نوشهر صفر درصد است

نوشهر - نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: تخصیص بودجه های عمرانی نوشهر در سال گذشته صفر درصد بوده است و باید مسئولان امر پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی محسنی بندپی عصر شنبه در نشست با خبرنگاران در سالن اجتماعات گمرک نوشهر با بیان اینکه بودجه های عمرانی نوشهر در سال گذشته صفر درصد تخصیص یافته است خواستار پاسخگوی متولیان امر در این بخش شد.

وی با عنوان اینکه همچنین باید پیگیری شود بودجه ۷۵۰ میلیون تومان کلاردشت در کجا صرف شده است، افزود: پیگیری ملی اعتبارات باید توسط متولیان امر پیگیری شود.

وی با اظهار اینکه مطالبات ما جدی است و پای منافع مردم منطقه کوتاه نخواهیم آمد، از اصحاب رسانه خواست تا در کنار نمایندگان باشند و مچ گیری نکنند.

محسنی بندپی درباره منطقه آزاد مازندران و نوشهر گفت: منطقه آزاد با محوریت سلامت نوشهر و همچنین منطقه آزاد گردشگری فاقد پیوست است و باید بدانیم منطقه آزاد همانند تیغ دولبه ای است که شاید آن لبه آن برنده تر باشد.

وی با تاکید براینکه اموال و درآمدهای ما باید شفاف و شیشه ای باشد، تصریح کرد: حقوق مجلس کمتر از حقوق من است و آن را نخواهم پذیرفت.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اظهار اینکه به پروژه دروکردن و تغییر اتوبوسی اعتقادی ندارم، گفت: بحث درود کردن مطرح نیست ولی مدیران بی کیفیت را نمی پذیریم.

محسنی با اظهار اینکه در قوه مجریه انتصابی است، افزود: متاسفانه برخی مدیران ما پروازی هستند و این مسئله قابل پذیرش نیست.

کد خبر: ۲۲٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha