۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
۲هزار میلیارد تومان فروش اموال مازاد دولتی در اردبیل پیش بینی شده است
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل:

۲هزار میلیارد تومان فروش اموال مازاد دولتی در اردبیل پیش بینی شده است

اردبیل- نژادمحمد، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: امسال در حوزه مولدسازی و تجهیز منابع سعی داریم تا دو هزار میلیارد تومان فروش اموال مازاد دولتی را در استان انجام دهیم.

یعثوب نژادمحمد در گفت‌وگو با بازار، اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برنامه مولدسازی را بر اساس دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغ شده با همراهی دستگاه های اجرایی عملیاتی کنیم تا زمینه تکمیل برخی پروژه های عمرانی و اولویت دار استان با بهره گیری از این ظرفیت عظیم فراهم آید.

وی تصریح کرد: در کنار ممنوعیت خرید، فروش و اجاره ساختمان های دولتی، قرار است در چهار شهرستان استان عملیات تکمیل ساختمان دولت به سرانجام رسیده و شاهد بهره برداری از این مجموعه ها باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: در صورتی که ادارات و سازمان ها ساختمان مازاد داشته باشند، می توانند در قالب تهاتر و اجاره این املاک مازاد منابع آن را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خود اختصاص دهند.

نژادمحمد شناسایی اموال مازاد را به فرمانداران استان اردبیل یادآور شد و افزود: ما باید از ظرفیت خوب مولدسازی در استان استفاده کنیم تا عملکردی بهتر و مطلوب تر در سطح ملی ارائه کرده باشیم.

وی ضرورت جذب اعتبارات ملی را با پیگیری مدیران استانی یادآور شد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۷۱ درصد تخصیص اعتبارات را در این حوزه شاهد بودیم در حالی که اعتبارات استانی ۷۰ درصد تخصیص یافته و صرف پروژه های اولویت دار استان شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا پرداخت حق و حقوق نیروهای قراردادی، شرکتی و موقت را به سرعت انجام دهیم که ضرورت دارد هر چه سریعتر حقوق آبداران و راهداران استان که ماه ها است به تأخیر افتاده در اولویت پرداخت آب و فاضلاب و راهداری استان قرار گیرد.

کد خبر: ۲۲۸٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha