۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
صادرات میگوی پرورشی از استان بوشهر ۱۵۲ میلیون دلار ارزآوری در بر داشت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

صادرات میگوی پرورشی از استان بوشهر ۱۵۲ میلیون دلار ارزآوری در بر داشت

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: صادرات میگو از استان بوشهر در سال گذشته، بیش از ۱۵۲ میلیون دلار ارزآوری در بر داشته است.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست مسئولان شیلات استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شیلاتی در یکسال اخیر جزو اولویت‌های استان بوشهر بوده و بحمدالله نتایج ارزشمندی نیز حاصل شده است.

وی افزود: در زمینه تولید میگو و ماهی پرورشی، اقدامات خوبی صورت گرفته و در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۸ هزار تن میگو از مزارع پرورشی استان برداشت شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تکمیل زنجیره ارزش میگو و ماهی و سایر آبزیان، در دستور کار مدیریت استان قرار دارد و پیشرفت قابل توجهی نیز در این راستا حاصل شده است.

محمدی زاده بیان کرد: برای بازاریابی خارجی و صادرات میگوی استان بوشهر، تلاش خوبی انجام شد و شاهد رشد صادرات میگو از استان بودیم.

استاندار بوشهر از صادرات ۱۵۲ میلیون دلاری میگوی استان بوشهر خبر داد و گفت: صادرات میگو، ارزآوری بالایی برای کشور در بر داشته و امسال شاهد افزایش صادرات خواهیم بود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر با تولید ۶۳ درصد از میگوی پرورشی کشور بعنوان قطب اول میگوی پرورشی کشور شناخته می‌شود و حمایت لازم را از فعالان این حوزه خواهیم داشت.

کد خبر: ۲۲۸٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha