از تمامی ظرفیت‌های اتاق‌ ایران در ارائه پیشنهاد اصلاحی به برنامه هفتم توسعه استفاده می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی ایران:

از تمامی ظرفیت‌های اتاق‌ ایران در ارائه پیشنهاد اصلاحی به برنامه هفتم توسعه استفاده می‌شود

سلاح‌ورزی، رئیس اتاق ایران در نشست هیات رئیسه اتاق ایران گفت: برنامه هفتم توسعه می‌تواند نقطه عطف جهش اقتصادی کشور و ارتقای جایگاه بخش خصوصی باشد.

به گزارش بازار، نشست هیات‌رئیسه اتاق ایران به ریاست حسین سلاح‌ورزی برگزار شد؛ موضوع اصلی این نشست بررسی کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه بود.

در این نشست اقدامات انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های اتاق ایران درباره نظرخواهی از اتاق‌های استانی، تشکل‌ها و اتاق‌های مشترک درباره اولویت‌های کلان و بخشی که باید در برنامه هفتم مورد توجه قرار گیرند، تشریح شد.

در ادامه این نشست حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق ایران تاکید کرد از همه ظرفیت‌های کارشناسی در درون اتاق‌های استانی، تشکل‌ها، اتاق‌های مشترک و همچنین استادان دانشگاه در برنامه هفتم استفاده خواهد شد.

سلاح ورزی تاکید کرد: مطالعات متعدد در اتاق ایران نشان می‌دهد که با بهبود تدریجی در روابط سیاسی کشور و عزم دولت بر استفاده از همه ظرفیت‌های کشور به ویژه بخش خصوصی، اقتصاد ایران قادر به جهش بزرگ در طول پنج سال آتی است که می‌تواند منجر به رفع بسیاری از مشکلات مردم شود.

رئیس اتاق ایران تاکید کرد: اتاق ایران و اتاق‌های استانی آمادگی دارند در این مسیر دوشادوش دولت و در یک تقسیم کار ملی نقش موثری در توسعه ملی و توسعه استان‌ها ایفا کنند.

در ادامه این نشست مقرر شد کارگروهی به مسئولیت یکی از نواب رئیس و با حضور اعضای هیات رئیسه، تعدادی از روسای اتاق‌ها، تعدادی از روسای کمیسیون‌های دوره قبل و چند نفر از متخصصان تشکیل شود.

قرار شد پیشنهادهای نهایی اتاق ایران در فرایند بررسی برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی ارائه شود. همچنین باید نمایندگان اتاق ایران در جلسات بررسی لایحه در مجلس مشخص شوند.

قرار است اولین جلسه این کارگروه روز چهارشنبه، هفتم تیرماه تشکیل شود.

کد خبر: ۲۲۸٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha