۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
پیش‌بینی تولید ۳۰۰ هزار تن کود فسفاته در سال جاری
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام کرد

پیش‌بینی تولید ۳۰۰ هزار تن کود فسفاته در سال جاری

رسولی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی گفت: اراده طرح خودکفایی بر تامین حداکثری کودهای شیمیایی از داخل کشور است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمید رسولی در چهارمین جلسه کارگروه طرح خودکفایی کودهای شیمیایی اظهار داشت: در این راستا با تولیدکنندگان کودهای فسفاته برای تولید مقدار ۳۰۰ هزار تن کود فسفاته در سال جاری تفاهم شده است.

وی از نمایندگان شرکت‌های تولید کننده کودهای فسفاته خواست تا از تمام ظرفیت های تولید کود در داخل برای رفع نیاز کشور به تامین کودهای فسفاته استفاده کرده و در این مسیر نیازهای خود را اعلام کنند.

در این نشست، نمایندگان شرکت‌های تولید کننده کودهای فسفاته، خواستار همکاری مجری طرح در تامین خاک فسفاته شدند. این شرکت‌ها همچنین با اعلام نیازهای تولیدی خود همچون تامین مالی، قراردادها، تامین خاک و نظایر آن، همکاری و اعتماد خود را در اجرای طرح خودکفایی اعلام کردند.

گفتنی است‎؛ کارگروه خودکفایی کودهای شیمیایی پیامد حکم ابلاغی دکتر خاوازی وزیر جهادکشاورزی به مهندس حمیدرسولی عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از ابتدای خرداد ماه تشکیل و در ۶ حوزه کودی فعالیت خود را برای اطمینان از خودکفایی در انواع کودهای کشاورزی آغاز کرده است.

کد خبر: ۲۲٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha