۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
لیست  پرفروش ترین جک های پارکینگ

لیست پرفروش ترین جک های پارکینگ

در بازار ایران برند های مختلفی از جک های درب پارکینگ ایرانی و خارجی وجود دارد، که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایبی هستند.

به گزارش بازار، در بازار ایران برند های مختلفی از جک های درب پارکینگ ایرانی و خارجی وجود دارد، که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایبی هستند، از این رو انتخاب یک جک درب پارکینگ ممکن است برای شما دشوار شود، زیرا زمانی که شما برای خرید خود هزینه می کنید ، می خواهید بهترین محصول را تهیه فرمایید. بنابراین ما در این مقاله شما را با لیست  پرفروش ترین جک های پارکینگ آشنا می‌کنیم.


جک پارکینگ پرفروش شرکت V۲

لیست  پرفروش ترین جک های پارکینگ

یکی از پرفروش ترین جک های درب پارکینگ در بازار ایران برند ایتالیایی v۲  می باشد که چندین سال در ایران فروش بالایی داشته است. یکی از مدل های پرطرفدار این برند کالیپسو است که به دلیل طراحی شیک، قدرت و کیفیت بالای قطعات و از همه مهمتر قیمت ارزان تر نسبت به دیگر مدل های ایتالیایی مورد توجه کاربران قرار گرفته است v۲ کالیپسو دارای انواع جک های درب لولایی و کشویی از عرض  و وزن های کم تا بالاترین عرض و وزن می باشد. پرفروش ترین مدل این شرکت در ایران وی تو کالیپسو ۴۰۰ است.


جک های با کیفیت شرکت سیماران

لیست  پرفروش ترین جک های پارکینگ

جک های درب پارکینگ شرکت سیماران از دیگر پرفروش ترین جک های پارکینگی ایرانی است که دارای طراحی حرفه ای و کار کرد مطمئن و کار آمده است. سیماران انواع مختلف جک پارکینگ لولایی را برای درب های تک لنگه و دولنگ با عرض و وزن متفاوت همچنین محصولاتی برای درب های کشویی تولید کرده است.

 ظاهر جک های سیماران شبیه به جک های پرتکو  ایتالیا است و از لحاظ کیفیت و کارایی چندان تفاوتی با جک های  خارجی ندارد. معروف ترین مدل های این شرکت جک درب پارکینگ  ۴L و ۴S است که  مخصوص درب های چهار متری با وزن هر لنگه  ۴۰۰ کیلوگرم است.

 تفاوت این دو مدل در سیماران فقط در زاویه موتور است ،که  ۴Lسیماران دارای موتو رو به بالا و گیربکسی رو به پایین است، همین امر باعث می‌شود که از نشت روغن از گیربکس به  موتور جلوگیری شود.
 

جک پارکینگ شرکت نایس

لیست  پرفروش ترین جک های پارکینگ

از دیگر محصولات جک  پارکینگ جک نایس ایتالیا می باشد که محصولات باکیفیتی را در دو سری ۲۴ و ۲۲۰ ولت تولید می کند. از مدل های معروف و پرفروش این شرکت در ایران  وینگو و  تونا  است که دارای موتور الکترومکانیک بوده و از ۳۰۰ الی ۱۰۰۰ کیلوگرم را پشتتیبانی می‌کند.

سری تونا جک های نایس قوی ترین مدل های جک پارکینگی برای بیشترین میزان وزن در درب های لولایی است. استفاده از محصولات نایس با موتورهای ۲۴ ولت امکان استفاده از جک را برای تعداد تردد بالا و همچنین پشتیبانی از باطری بکاپ در مواقع  قطع برق در اختیار شما قرار می دهد.


جک  های ارزان قیمت شرکت میلان

جک درب پارکینگ  میلان یکی دیگر از بهترین جک های برقی ساخت ایران است که مناسب دربهای دولنگه و تک لنگه لولایی از عرض  دو تا چهار متر در هر لنگه  و وزن  بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم برای تعداد تردد متوسط ساخته شده است. از لحاظ ظاهری این جک ها  شبیه مدل پرتکو  ایتالیا هستند.کلیه محصولات میلان دارای  موتور رو به بالا و گیربکس رو به پایین هستند که باعث می شود این جک ها برای مناطق گرمسیر مناسب تر از بقیه جک ها باشد، زیرا در اثر حرارت بالا روغن گیربکس با آب شدن وارد موتور نمیشود.


جک  پر فروش پروتکو ایتالیا

جک پروتکو ایتالیا با ۴۰ سال فعالیت در زمینه تولید جک های پارکینگی بالاترین قیمت را در جک های  ایتالیایی دارد این محصول به دلیل ظاهر شیک و استفاده از بهترین تکنولوژی و مواد در ساخت باعث  محبوبیت زیادی در ایران شده است. این محصول درب پارکینگ در مدل های مختلف تولید می گردد. که مدل لیدر  آن در سه نوع ۳ و۴ و ۵ پرو پرفروش ترین مدل های این شرکت می‌باشد که برای درب هایی با طول های مختلف مناسب است .
 

شرکت یال و جک پارکینگ

شرکت یال در ایران تولید کننده جک های قوی و با کیفیت است. تنوع محصولات یال بسیار بالا می باشد و جزو محصولات ایرانی با مدت گارانتی بالا است.این شرکت در ابتدا جک های لولایی x۱  و x۲ را با دو سایز مختلف شفت تولید کرد که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

 اما این شرکت تصمیم گرفت جک هایی با  قدرت بالا برای درب های سنگین تر  تولید کند که نتیجه آن شد جک های پارکینگی پرایم در مدلهای تک لنگه ۸۰۰کاستومایز، پرایم p۱.p۲.p۳  که قدرت مند ترین جک ها در بین محصولات ایرانی می باشد.

کد خبر: ۲۲۷٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha