۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
پرداخت تسهیلات اختصاص یافته به عشایر در سفر رئیس جمهور به همدان پیگیری می شود
معاون فرماندار همدان:

پرداخت تسهیلات اختصاص یافته به عشایر در سفر رئیس جمهور به همدان پیگیری می شود

همدان - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: امور عشایری استان باید پرداخت تسهیلات اختصاص یافته به عشایر در سفر رئیس جمهور به همدان را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ اسدالله ربانی‌مهر صبح یکشنبه در بازدید از عشایر بالادست منطقه ورکانه و دیدار با مردم عشایر در محل چادرهای عشایر اظهار کرد: مردم عشایر پرتلاش، کم‌توقع و محور تولید هستند که با خدمات‌دهی درست نباید اجازه ندهیم جمعیت عشایر کم و به زندگی شهری اضافه شود.

وی گفت: ۲۵ درصد گوشت قرمز را عشایر تولید می‌کنند و همه دستگاهها باید وظایف قانونی خود را در حوزه عشایر را انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور به استان همدان و با پیگیری استاندار اعتبارات خوبی برای عشایر در نظر گرفته شده که باید توسط امور عشایری پیگیری شود.

وی عنوان کرد: جاده مسیر رفت و آمد، تانکر آب، معلم عشایری، سهمیه پنل خورشیدی، خراب شدن مراتع و دریافت تسهیلات سهمیه عشایر از مشکلات اصلی عشایر است که متاسفانه از طرف امور عشایری استان پیگیری نشده که در سال جاری باید پیگیری شود.

ربانی‌مهر تاکید کرد: اختصاص وام عشایر به بانک سامان اشتباه است و این بانک در شهرستان‌ها شعبه ندارد، باید تسهیلات عشایر را به بانک کشاورزی می‌دادند که باید اصلاح شود و برای ضامن نیز سختگیری نشود.

وی گفت: مشکلات مطرح شده در حوزه عشایر را در کارگروه تخصصی از طریق مدیران استان پیگیری خواهیم کرد و باید دستگاه متولی ورود جدی تری به موضوعات داشته باشد.

کد خبر: ۲۲۷٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha