۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
درخواست ضامن چک دار از متقاضیان تسهیلات کار غیرمتعارفی است
نماینده مردم بروجرد در مجلس:

درخواست ضامن چک دار از متقاضیان تسهیلات کار غیرمتعارفی است

گودزری، نماینده مردم بروجرد در مجلس در تذکر شفاهی گفت: اخذ و درخواست ضامن چک دار از متقاضیان تسهیلات کار غیرمتعارفی است.

به گزارش بازار، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: این هفته، هفته حقوق بشر آمریکایی است، آمریکا در نقطه نقطه عالم جنایت می کند و دست او تا مرفق به خون انسان های بی گناه آلوده است و از طرفی دم از حقوق بشر می زند، کدام حقوق بشر؟ آمریکا در ظاهر به ملت ها لبخند اما از پشت به آنها خنجر می زند، آمریکا قابل اعتماد نیست، او اهل فریب و خدعه و ناقض اصلی حقوق بشر در عالم است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس در تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: اخذ و درخواست ضامن چک دار از متقاضیان تسهیلات کار غیرمتعارفی است، این اقدام در تعارض با گفته های شما برای ارائه تسهیلات یکصد میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن بوده، بنابراین می طلبد به طور جدی به آن رسیدگی شود.

وی در تذکری به وزیر صمت تصریح کرد: درخصوص واردات خودرو تسریع بفرمایید و در مورد خودروی جانبازان ۵۰ درصد به بالا که طبق مصوبه لایحه بودجه ۱۴۰۲ بود، حتما اقدام و عمل فرمایید.

گودرزی در تذکر دیگری خطاب به وزیر بهداشت یادآور شد: بارها گفته و تکرار می کنیم که طرحی های دوران کرونا سرمایه های انسانی شما هستند، آنها رزمندگان خط مقدم جبهه سلامت هستند، از وجود این ظرفیت ارزشمند غافل نشده و حتما این عزیزان را به کارگیری کنید، همچنین کارانه نیروهای خدوم و زحمتکش استان لرستان و شهرستان بروجرد پرداخت نشده که اقتضا می کند شخصاً ورود کنید.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: درخصوص پرداخت حق الزحمه و وجه کشاورزان عزیز بابت فروش گندم تسریع بفرمایید همچنان که در خرید گندم از خارج از کشور در پرداخت پول تسریع دارید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: چهارخطی نهاوند قتلگاه است و شاهد تصادفات و صحنه های دلخراش هستیم، از محل ماده ۵۶ مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان نهایی و طی قراردادی به امضای بانک توسعه تعاون رسیده است، چه کسی باید پیگیری کند؟

وی در پایان از معاون پارلمانی این وزارتخانه قدردانی کرده و خواستار پیگیری این موضوع توسط وی تا حصول نتیجه شد.

کد خبر: ۲۲۷٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha