۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
۹ میلیارد تومان دانه روغنی از کشاورزان استان سمنان خریداری شد 
مدیرکل غله سمنان در گفت‌وگو با بازار: 

۹ میلیارد تومان دانه روغنی از کشاورزان استان سمنان خریداری شد 

سمنان- تحصیلی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان گفت: تاکنون ۹ میلیارد تومان دانه روغنی خریداری شده است. 

عبدالرحیم تحصیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در کنار گندم و جو، خرید تضمینی دانه های روغنی مانند کلزا نیز در استان سمنان آغاز شده است، ابراز کرد: روند خرید محصول دانه های روغنی استان به خصوص کلزا تا پایان فصل برداشت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در استان سمنان دو مرکز خرید تضمینی دانه های روغنی ایجاد شده است، ابراز کرد: در این مراکز تمام تجهیزات توزین و کیفیت سنجی و ... وجود دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه تاکنون ۹ میلیارد تومان دانه روغنی از کشاورزان استان خریداری شده است، بیان کرد: روند خرید دانه های روغنی به خصوص در شرق استان همچنان ادامه دارد.

تحصیلی با بیان اینکه حدود ۴۳۰ تن دانه روغنی تاکنون از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: حدوداً ارزش هر تن محصول تولیدی کشاورزان استان ۲۲ میلیون تومان برآورد می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین محصول دانه روغنی کشت شده در استان سمنان کلزا است، افزود: پیگیر هستیم تا مطالبات کشاورزانی که دانه های روغنی شان را تحویل داده اند، زودتر پرداخت شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه دانه‌های روغنی خریداری شده از کشاورزان استان وضعیت کیفی خوبی دارند، بیان داشت: بیشترین سطح کشت کلزا در استان در شهرستان میامی است.

تحصیلی با بیان اینکه پارسال ۶۳۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خرید تضمینی شده است، گفت: پیش بینی می شود که امسال نیز مشابه این عدد خرید تضمینی کلزا و دانه های روغنی رقم بخورد.

کد خبر: ۲۲۷٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha