۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ به صنایع گلستان پرداخت شد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان:

سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ به صنایع گلستان پرداخت شد

گرگان- حسن زاده، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان از تخصیص و جذب ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸در سال گذشته خبر داد و گفت: از این محل تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

درویشعلی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: از محل تبصره ۱۸ به بخش صنعت و معدن ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد، که این مبلغ پس از جذف به واحدهای تولیدی پرداخت شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه هنوز پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ آغاز نشده، افزود: اولویت دریافت تسهیلات با کسانی است که سال گذشته تشکیل پرونده دادند اما موفق به دریافت آن نشدند.

وی در بخشی دیگری به ناحیه صنعتی عطاآباد اشاره کرده و از آن به عنوان یک ظرفیت صنعتی یاد کرد و گفت: دوسال قبل خوشه صنعتی با هدف سازماندهی امور شکل گرفت.

حسن زاده آشنایی افراد مشغول در ناحیه صنعتی عطاآباد بادانش روز آموزش های نوین را از ضروریان برشمرد و افزود: تاکنون در بخش دوخت پارچه های مبلی، دوره های آموزشی توسط فنی و حرفه ای برگزار شده و بانوان بسیاری در این بخش مهارت پیدا کردند.

وی صادرات مبل به کشورهای همسایه را از اهداف غایی این بخش دانست و اضافه کرد: بازار شناسی و بازاریابی از جمله اقداماتی است که در گام نخست باید برداشته شود.

او به اعزام تیم هایی برای حضور در نمایشگاه های خارجی خبر داد و گفت: آشنایی با سلیقه و ذائقه مردم هر منطقه در این نمایشگاه ها اتفاق می افتد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان در خاتمه یادآور شد: در دو سال گذشته فعالان صنعت مبل عطاآباد با نمایشگاه مبل بیگانه بودند اما با راه اندازی خوشه مبل و فعالیت برای آشنایی فعالان این حوزه در خصوص ارتقا دانش و استفاده از فناوری برای توسعه صنعت، منجر به تحولی در اقتصاد مردم این منطقه شده است.

کد خبر: ۲۲۷٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha