۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر ۱۱۲ درصد افزایش یافت
استاندار بوشهر:

اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر ۱۱۲ درصد افزایش یافت

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۱۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده شنبه‌شب در پایان نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد استان در حوزه بودجه‌ای و اعتبارات در سال ۱۴۰۱ قابل قبول بوده و اعتبارات ارزشمندی بویژه در روزهای پایانی سال جذب و به دستگاه‌های اجرایی تزریق شد تا در نیمه نخست سال جاری، منابع لازم را داشته باشند.

وی افزود: در این جلسه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های اساسی و زیرساختی استان تاکید شد و امیدوارم شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، سقف اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر ۱۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است که نشانه اهتمام جدی مدیران استان است.

محمدی زاده بیان کرد: مقرر شد منابعی که تخصیص یافته را به پروژه‌هایی بدهیم که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند و امسال تکمیل می‌شوند و جزو مطالبات مردمی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین تخصیص اعتبار به پروژه‌های اشتغالزا و یا پروژه‌هایی که می‌توانند زیرساخت‌های استان را کامل کنند، جزو اولویت‌های اصلی بودجه و اعتبارات استان است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ بهار پروژه‌های عمرانی استان است ابراز داشت: امسال از محل اعتبارات سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان و اعتبارات تملک دارایی و منابع ملی و وزارتخانه‌ای، اعتبارات زیادی وارد استان بوشهر می‌شود و بوشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می‌شود.

محمدی‌زاده تصریح کرد: از فرمانداران و مدیران استان می‌خواهم با دقت و حساسیت در هزینه‌کرد اعتبارات اهتمام ورزند تا شاهد رشد و توسعه روزافزون استان باشیم.

کد خبر: ۲۲۷٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha