بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ فردا آغاز می شود

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ فردا آغاز می شود

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (تجارت الکترونیک) از ۴ تیر با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، در نمایشگاه تجارت الکترونیک (الکامپ) بیش از ۴۵۰ شرکت حضور و مشارکت دارند که از این تعداد ۵۰ شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق هستند که نوین‌ترین برنامه‌ها، تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

در نمایشگاه امسال حضور کسب و کارهای نوپا، شرکت‌های نوآور و خلاق و دانش بنیان بسیار پر نگ تر از سال‌های گذشته است بطوری که از تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، حدود یکصد و پنجاه شرکت، دانش بنیان و نوپا هستند.

قرار است در طول چهار روز برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تجارت الکترونیک، چندین محصول فناورانه جدید در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، رونمایی شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تجارت الکترونیک با هدف ارائه آخرین دستاوردهای کشورمان در حوزه فناوری اطلاعات، معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های داخلی، توسعه تجارت الکترونیک، فراهم کردن زمینه‌های جذب سرمایه خارجی برای شرکت‌های دانش بنیان و یا استارتاپ‌های داخلی، ترویج فرهنگ استفاده از فناوری و محصولات تجارت الکترونیک در زندگی روزمره، فراهم شدن بستری برای تعاملات و همکاری‌ها برای شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیک و کامپیوتر و ارتباطات و جذب بازارهای منطقه برگزار می‌شود.

پذیرش تعدادی از مقامات دولتی و خصوصی از ۲۰ کشور جهت برپایی نشست‌های B۲B و همچنین بازدید و آشنایی با ظرفیت‌های داخلی، از برنامه‌های اصلی این رویداد مهم بشمار می‌رود. برگزاری بیش از یکصد سخنرانی و ده‌ها نشست و سمینار و کارگاه‌های تخصصی و حضور مقامات، کارشناسان، متخصصان و استادان دانشگاه‌ها با هدف ارتقا کیفیت و اطلاعات فنی در صنعت الکترونیک و کامپیوتر، از دیگر برنامه‌های جانبی الکامپ امسال است.

بنا بر اعلام وبگاه به نقل از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، این نمایشگاه در هشت بخش اصلی؛ الکترونیک صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی برگزار می‌شود.

تجارت الکترونیک به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است که با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۴ تا ۷ تیر هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

کد خبر: ۲۲۷٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha