۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
حمایت بنیاد برکت از تولید کنندگان پوشاک ایرانی - اسلامی
مدیرعامل بنیاد برکت مطرح کرد؛

حمایت بنیاد برکت از تولید کنندگان پوشاک ایرانی - اسلامی

کرج- مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی -اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، محمد ترکمانه با بیان اینکه رویداد برکت دیدار رویدادی در خصوص تولید پوشاک ایرانی _ اسلامی است گفت: شناسایی جایگاه اقتصادی مد و لباس در تبیین مسئله حجاب یکی از اصلی ترین اهداف این رویداد است و در این مراسم تولید کنندگان و طراحان پوشاک ایرانی _ اسلامی آخرین دستاوردهای خود در حوزه پوشاک متناسب با ایام محرم و اربعین رونمایی می‌ کنند.

ترکمانه با بیان‌ اینکه از دیگر اهداف رویداد و تولید البسه ایرانی- اسلامی بانوان با قیمت مناسب برای آحاد جامعه است، ادامه داد: بنیاد برکت به عنوان حامی و برگزار کننده اصلی در این رویداد شرکت کرده است و بهترین تولید کنندگان و طراحان پوشاک ایرانی _ اسلامی در این بخش معرفی شده تا بتوانند سفارش لازم را برای تولید البسه ایام محرم و اربعین گرفته و آن را آماده کنند.

مدیر عامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه این رویداد بهترین فرصت برای ایجاد بازار مناسب برای تولید کنندگان در حوزه پوشاک ایرانی _ اسلامی است، افزود: این رویداد با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی – اسلامی و تقویت زنجیره ارزش پوشاک مدل سازی شده است.

اجرای ۵ هزار طرح در راستای حمایت از پوشاک ایرانی _ اسلامی

ترکمانه با بیان اینکه رویداد (برکت دیدار) رویدادی است که متمرکز بر حمایت از پوشاک ایرانی اسلامی است، گفت: یکی از طرح هایی که بنیاد برکت به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است حمایت از تولید کنندگان پوشاک با رویکرد ایرانی اسلامی است و در این بخش ما هیچ محدودیتی بابت حمایت نداریم و از تمامی فعالان این حوزه که طرح های آنها در کار گروه مد و لباس مورد قابل قبول باشند حمایت کامل خواهیم کرد و برنامه های را برای تقویت تولید و عرضه آنها به بازار هم کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت توضیح داد: ما یک فرصت داریم که علاوه بر ارزش معنوی به ارزش اقتصادی است کالا هم اهمیت دهیم تا لباس های خوب و پوشیده با قیمت های مناسب تری به بازار عرضه شود، به همین منظور بنیاد برکت در سال های گذشته به حوزه پوشاک وارد شده است و از تولید کنندگان حمایت کرده است.

ترکمانه با بیان اینکه کاری که ما امسال انجام خواهیم داد حمایت از تولید کنندگان پوشاک ایرانی اسلامی است و بابت این اقدام برنامه ریزی کردیم که بیش از پنج هزار طرح انجام دهیم‌، افزود: محدودیتی برای تولید کنندگان وجود ندارد و هرکدام از تولید کنندگان بخواهند می توانند از طریق سایت بنیاد برکت ثبت نام کنند و در صورتی که این کسب و کارها به کارگاه بزرگ تبدیل شدند ما میتوانیم مشارکت کنیم و کار آنها را گسترش دهیم‌.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ نفر شامل ۵۰ نفر طراح و ۲۵۰ نفر تولید کننده در این نمایشگاه شرکت کرده و از برگزیدگان در پایان این رویداد تقدیر خواهد شد.

گفتنی است اولین رویداد ملی برکت دیدار بنیاد برکت با محوریت نمایش لباس محرم و اربعین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و به همت بنیاد برکت از سوم تا پنجم تیر در هتل هما تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۷٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha