۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
۸ محصول جدید سایپا با استاندارد ۸۵ گانه در راه بازار

۸ محصول جدید سایپا با استاندارد ۸۵ گانه در راه بازار

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ۸ محصول جدید سایپا با استاندارد ۸۵ گانه در راه بازار است.

به گزارش بازار، محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: دو مدل از این خودروها، نخستین بار با ضمانت ۵ ساله عرضه خواهد شد؛ بر این اساس با افزایش دوره خدمات پس از فروش کیفیت خودروهای جدید تضمین می‌شود.

وی در خصوص فعالیت‌هایی که در بخش توسعه زیرساخت‌ها صورت گرفته است، گفت: برای تحقق این امر، امسال جدیدترین خطی که توسط آلمانی‌ها نصب شده بود، از سوی کارمندان شرکت مگاموتور به بهره برداری رسید. با کمک مهندسان داخلی خط موتور جدید به نام ME۱۶ در شرکت یاد شده راه اندازی شد. همچنین شهریور ماه به روزترین خط رنگ در شرکت زامیاد که اکنون در مرحله نصب و راه اندازی است به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: از خردادماه سال گذشته تاکنون، ۹ هزار خودروی ساینا CNG برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی تولید شده است.

تیموری با اشاره به ضرورت توسعه محصول به سمت خودروهای پاک، گفت: سال‌های گذشته به تولید خودروهای پاک توجه نشده بود، اما برای جبران نقصان‌های گذشته، گروه خودروسازی سایپا به این سمت حرکت کرده به نحوی که (از خردادماه سال گذشته تاکنون) ۹ هزار خودروی ساینا CNG برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی تولید شده که مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش با ترکیب بنزین و گاز ۶.۴۵ لیتر است.

وی گفت: نگاه ما به محصولات جدید با تاکید بر مسایل زیست محیطی است و در توسعه محصول سعی شده به سمت خودروهای پاک برویم.

کد خبر: ۲۲۷٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha