۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
استفاده از اراضی بنیاد مستضعفان در طرح نهضت ملی مسکن
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد

استفاده از اراضی بنیاد مستضعفان در طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری نشست مشترک این سازمان با بنیاد مستضعفان برای ساخت واحدهای نهضت ملی خبر داد و گفت: بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تشکیل جلسه‌ای با حضور محمد پیرعلی رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان برای تعیین تکلیف اراضی معرفی شده توسط این بنیاد به طرح نهضت ملی مسکن گفت: از این زمین‌ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن و عمدتا برای ساخت مسکن محرومان استفاده خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان معرفی شده است که برای استفاده از این اراضی جلسات مشترک برای هماهنگی بیشتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی این زمین‌ها در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت اعلام کرد: بر اساس توافق به‌عمل آمده قدرالسهم بنیاد مستضعفان برخی از این واحدها در اختیار افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و در قالب مسکن محرومان به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد و مابقی زمین‌ها در اختیار سایر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، مالکی در پایان گفت: شناسایی و پیشنهاد زمین‌های جدید از طرف ادارات کل راه و شهرسازی و تسریع در تعیین تکلیف کاربری زمین‌های شناسایی شده از مواردی بود که در این نشست بر آنها تاکید شد.

کد خبر: ۲۲۷٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha