۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
سرمایه‌گذاری در معادن رشد تولید را رقم می‌زند
مدیرعامل هلدینگ صدرتامین:

سرمایه‌گذاری در معادن رشد تولید را رقم می‌زند

اصفهان - نادی؛ مدیرعامل هلدینگ صدرتامین گفت: سرمایه گذاری در معادن سبب می شود مواد اولیه مورد نیاز سایر صنایع به شیوه پایدارتر، تامین شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، اولین کنفرانس تامین مالی پروژه های حوزه معدن و صنایع معدنی با حضور مدیران عامل شرکت های فولادی، معدنی و جمعی از صاحب نظران این عرصه، در محل هتل پارسیان برگزار شد.

امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این کنفرانس، گفت: سرمایه گذاری در معادنی مانند چادرملو سبب می شود مواد اولیه مورد نیاز سایر صنایع به شیوه پایدارتر، تامین گردد.

وی ادامه داد: بکارگیری چنین استراتژی هایی سبب می شود مواد اولیه داخلی در اختیار رشد تولید ملی قرار بگیرد و این رویکرد، تحریم های سایر کشورها را نیز خنثی می نماید.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین مهمترین چالش بخش صنایع معدنی را تامین مالی این حوزه عنوان کرد و اظهار داشت: کشور ایران ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالایی در بخش معدن دارد، به عنوان مثال با داشتن بیش از ۶۰ نوع ماده معدنی در کشور این امکان وجود دارد که انواع تولیدات داخل روند رشد بهتری را تجربه نمایند.

نادری بخشی از مهمترین راهکارهای تامین مالی حوزه معدن کشور را چنین عنوان کرد: در بخش بازار سرمایه انتشار اوراق، عرضه اولیه، مشارکت مردمی و افزایش سرمایه و همچنین در بخش نظام بانکی تامین مالی خارجی، قراردادهای مشارکتی و تامین مالی پروژه ای می تواند موثر واقع شود.

کد خبر: ۲۲۷٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha