۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
تجهیزات تأسیسات صادرات گاز بازرگان ارتقا می‌یابد
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران:

تجهیزات تأسیسات صادرات گاز بازرگان ارتقا می‌یابد

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در بازدید از تاسیسات اندازه‌گیری و صادرات گاز بازرگان، از روزآمد کردن و ارتقای این تجهیزات و تأسیسات خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا جولایی گفت: پروژه روزآمد کردن و ارتقای تجهیزات اندازه‌گیری و صادرات گاز تأسیسات بازرگان در مرحله‌ اجرایی است و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به اهداف مهم این پروژه اشاره کرد و افزود: در این پروژه از تجهیزات روزآمد استفاده شده که افزون بر بالا بردن سطح استاندارد اندازه‌گیری، سبب افزایش ضریب اطمینان صادرات گاز نیز می‌شود.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: دسترسی به اطلاعات دقیق و لحظه‌ای درباره وضع جریان گاز از نقطه آغاز، انتقال و توزیع گاز به‌منظور کنترل و هماهنگی و تصمیم‌گیری صحیح موضوعی ضروری است.

جولایی در پایان توجه به کیفیت محصول، جلب رضایت مشتری و برخورداری از استانداردهای جهانی را شاخص‌های موفقیت در عرصه جهانی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه افزون بر موارد یادشده، تعامل، همکاری و مشتری‌مداری همواره در اولویت‌ها و اهداف شرکت ملی گاز ایران در بازارهای بین‌المللی بوده است.

فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در این منطقه عملیاتی گفت: در سایه تعامل و مشارکت توانستیم به وظیفه خطیر خود که انتقال بهینه گاز طبیعی به مشتریان خانگی، صنایع، نیروگاه‌ها و صادرات است به نحو مطلوب عمل کنیم.

وی افزود: تأسیسات اندازه‌گیری و صادارت گاز بازرگان یکی از مهم‌ترین تأسیسات گازی است که نقش بسزایی در مبادلات گازی و ارزآوری دارد.

کد خبر: ۲۲۷٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha