۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
ابلاغ دستورالعمل بهبود فرایند خدمت رسانی به جامعه صنفی کشور
سرپرست مرکز اصناف وزارت صمت خبر داد

ابلاغ دستورالعمل بهبود فرایند خدمت رسانی به جامعه صنفی کشور

گلپور، دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با اشاره به تاکید سرپرست وزارت صمت، مبنی بر تکریم جامعه بزرگ صنفی کشور، گفت: جامعه خدوم اصناف همیشه پیشتاز در صحنه های مهم انقلاب بوده و وظیفه دولت ارج نهادن به زحمات این قشر تاثیرگذار در کشور می باشد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، جمشید گلپور، سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان از ابلاغ دستورالعمل بهبود فرایند خدمت رسانی مطلوب به اصناف کشور خبر داد و افزود: به منظور تسریع در روند رسیدگی به شکایات، شفافیت و صرفه جویی در هزینه های شاکی و متشاکی، طی ابلاغی به سازمان های صمت سراسر کشور، مقرر شد، تمامی شکایات واصله از عملکرد کمیسیون های نظارت، هیات های اجرایی انتخابات و تشکل های صنفی، از طریق سامانه ایرانیان اصناف مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، ملاک ارزیابی عملکرد سازمان های صنفی را سامانه مذکور عنوان کرد و گفت: شاکی با ثبت شکایت در سامانه www.iranianasnaf.ir و اخذ کد رهگیری تمام مراحل شکایت را رصد می کند و مسئولیت نظارت بر فرایند رسیدگی به شکایات بر عهده رییس کمیسیون نظارت شهرستان و نهایتا مرکز استان می باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، دبیرخانه هیات عالی نظارت در تلاش است با تقویت، ایجاد و اصلاح زیرساختهای الکترونیک، در تسهیل امور اصناف کشور اقداماتی در خور شأن این جامعه بزرگ بردارد.

کد خبر: ۲۲٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha