۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
کارخانه سیم‌لاکی اشراق وابسته به گروه صنعتی ایران ترانسفو افتتاح شد

کارخانه سیم‌لاکی اشراق وابسته به گروه صنعتی ایران ترانسفو افتتاح شد

زنجان-کارخانه سیم‌لاکی اشراق از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران ترانسفو امروز(سه شنبه) با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌ جمهوری افتتاح شد.

به گزارش بازار، آئین افتتاح کارخانه سیم‌لاکی اشراق از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران ترانسفو امروز با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، مدیرعامل گروه توسعه ملی، جمعی از سهامداران عمده گروه صنعتی ایران ترانسفو (ساتا وساتکاب) و مسئولان عالی رتبه استانی برگزار شد.

کارخانه سیم‌لاکی اشراق وابسته به گروه صنعتی ایران ترانسفو افتتاح شد

همچنین، خانواده بزرگوار شهید سرگرد مهدی هادی در این مراسم نیز حضور داشتند.

شهید هادی از اعضای پلیس امنیت اقتصادی استان بود که اوایل ماه گذشته در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این مراسم محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با ابراز خرسندی از افتتاح کارخانه سیم لاکی اشراق از شرکت‌های وابسته ایران ترانسفو اظهار داشت: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این مجموعه صورت گرفته و پروژه از هر لحاظ دارای اهمیت است که با توجه به شرایط تحریمی که در کشور وجود دارد از طراحی تا اجرا به دست متخصصان داخلی اجرا شده است.

کارخانه سیم‌لاکی اشراق وابسته به گروه صنعتی ایران ترانسفو افتتاح شد

وی گفت: با اجرای این پروژه رونق اقتصادی و اشتغال خوبی در سطح استان رقم خواهد خورد و ما هم به عنوان دولت مکلف هستیم با تمام توان از این شرکت حمایت کنیم و اگر گره‌ای در حوزه تولید وجود داشته باشد گره‌گشایی کنیم. مدیرعامل گروه مواردی را در خصوص تأمین مواد اولیه مطرح کردند که وظیفه داریم این موضوعات را پیگیری کنیم.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از شکوفا شدن گروه صنعتی ایران ترانسفو درسطح دنیا گفت: دنیا گمان نمی‌کرد بعد از انقلاب بتوانیم به موفقیت‌های باشکوهی دست پیدا کنیم ولی امروزجمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا است.

وی با بیان اینکه دشمن برای متوقف کردن جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت تحریم‌های ظالمانه را علیه ایران تحمیل کند، گفت: در مقابل تحریم دو راه بیشتر نداشتیم یا اینکه باید مقابل دشمن تسلیم می‌شدیم و یا اینکه باید به نیروی خودمان اتکا می‌کردیم. دور زدن تحریم‌ها راهکار دائمی نبود و خطراتی هم داشت و باید به این باور می‌رسیدیم که تمام نیازهای کشور را خودمان تولید کنیم و به لطف خدا و با رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب امروزه تولید در کشور شکوفا شده و باید از این بیشتر نیز رشد و افزایش یابد.

کارخانه سیم‌لاکی اشراق وابسته به گروه صنعتی ایران ترانسفو افتتاح شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه استکبار جهانی رسماً اعلان جنگ کرده که البته برخی گوششان سنگین است، مطرح کرد: راه موفق شدن مقابل تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی "تولید" است و امروز ولایتمدار واقعی کسانی هستند که در راه تولید قدم برمی‌دارند و شرکت ایران ترانسفو یکی از شرکت‌هایی است که به طور واقعی ولایتمداری را اجرا کرده است.

در ادامه حسین مدرس خیابانی مدیرعامل گروه توسعه ملی با ابراز خرسندی از رشد و توسعه گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: از مدیران ایران ترانسفو که در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

کارخانه سیم‌لاکی اشراق وابسته به گروه صنعتی ایران ترانسفو افتتاح شد

وی با بیان اینکه دشمنان خیال می‌کردند که با تحریم می‌تواند از پیشرفت کشور جلوگیری کنند، گفت: فضای مسموم و مه‌آلود رسانه‌های معاند هم به دنبال این بودند که فقط تاریکی‌ها را به مردم نشان دهند.

مدیرعامل گروه توسعه ملی با تأکید بر اینکه امروز موضوع مهمتری غیر از تولید در کشور وجود ندارد تشریح کرد: اگر می‌خواهیم آمار طلاق، اعتیاد، فساد و هرگونه آسیب‌‎های اجتماعی در کشور کاهش یابد باید به مقوله تولید توجه کنیم.

وی با ابراز تأسف از کندی کار توسعه در کشور گفت: متأسفانه در گذشته فرصت‌سوزی کردیم ولی بازهم دیر نیست و می‌توانیم گذشته را به خوبی جبران کنیم و بهترین راه‌حل برای تحقق شعار سال، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در کشور است.

مدرس خیابانی متذکر شد: بومی‌سازی قطعات باید در گذشته انجام می‌شد و برای این کار به حضور مدیران ریسک‌پذیر و شجاع نیاز داریم. در واقع اگر ماشین‌آلات و تجهیزات و از سوی دیگر مواد اولیه از خارج وارد شود نباید اسم آن را تولید گذاشت بلکه ما به عنوان اپراتور عمل می‌کنیم؛ تولید واقعی زمانی رخ می‌دهد که تمام ماشین‌آلات و امکانات و همینطور مواد اولیه در داخل کشور رخ دهد.

کارخانه سیم‌لاکی اشراق وابسته به گروه صنعتی ایران ترانسفو افتتاح شد

وی با تقدیر از تلاش مدیران گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: به عنوان سهامدار عمده از اجرای طرح‌های توسعه‌ای ایران ترانسفو حمایت می‌کنیم و معتقد هستیم که کارخانه بزرگی همانند ایران ترانسفو همچون ستاره‌ای بی‌تکرار است که باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم.

در ابتدای این مراسم نیز بهزاد ظهیری مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با ابراز خرسندی از آغاز به کار یک شرکت دیگر از خانواده بزرگ گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: با شروع به کار کردن کارخانه سیم‌لاکی اشراق، زنجیره تأمین تولید در گروه صنعتی ایران ترانسفو تکمیل‌تر می‌شود.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha