۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
درب و پنجره آلومینیوم دوجداره|مصالح و تجهیزات ساختمان اصفهان فلوت

درب و پنجره آلومینیوم دوجداره|مصالح و تجهیزات ساختمان اصفهان فلوت

درب و پنجره‌های آلومینیومی دو جداره دارای دو لایه آلومینیومی، با فاصله‌گذاری حرارتی، هستند.

به گزارش بازار، درب و پنجره‌های آلومینیومی دو جداره دارای دو لایه آلومینیومی، با فاصله‌گذاری حرارتی، هستند. این فضای خالی بین دو لایه، به‌طور معمول، با یک ماده‌ عایق حرارتی پر شده است تا گرمای داخل و خارج منزل، مانع انتقال حرارت شود. از گذشته تا به امروز، درب و پنجره آلومینیومی، خریداران زیادی دارد. چون این محصولات علاوه بر مقاومت و استحکام بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

اگر به دنبال خرید چنین محصولی هستید، ما مجموعه اصفهان فلوت را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ شرکتی که در تولید انواع در و پنجره‌های UPVC و آلومینیوم اختصاصی (ترمال بریک –لامل – فریم لس) همراه با شیشه‌های دو و سه‌جداره صنعتی، بسیار حرفه‌ای و باتجربه است.

این محصول در برابر سرما و گرما، مقاومت بیشتری دارد و می‌تواند به طور قابل توجهی به کاهش هزینه‌های سوخت و انرژی، کمک کند. همچنین سبک‌تر است و قابلیت نصب بسیار راحت‌تری دارد. عمر طولانی درب و پنجره آلومینیومی دوجداره، به دلیل مقاومت بالایی است که در برابر خوردگی دارد و بعد از نصب، حتی نسبت به سایر محصولات مشابه مثل پنجره‌های upvc، نیاز تعمیر و نگهداری بسیار کمتری دارد. و جالب است بدانید که با محیط زیست هم سازگار است.

از طرفی انعطاف‌پذیری‌اش باعث می‌شود که شرکت‌های سازنده درب و پنجره، انواع محصولات را در ابعاد و اندازه‌های مختلف، با طرح‌های متنوع، تولید کنند و طراحان و معماران، استفاده از درب و پنجره آلومینیومی را در پروژه‌های ساخت و ساز خود، نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار، ترجیح دهند.

درب و پنجره آلومینیوم دوجداره|مصالح و تجهیزات ساختمان اصفهان فلوت

گروه صنعتی اصفهان فلوت یکی از برترین مجموعه‌های تولید کننده و تأمین‌کننده انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی است. این کمپانی با استفاده از دانش روز و ماشین آلات پیشرفته، انواع درب و پنجره، شیشه تک جداره و دوجداره، نمای ساختمانی و سقف‌های شیشه‌ای را تولید می‌کند. مواد اولیه مصرفی در ساخت محصولات ما از بهترین برندهای بازار ایران و خاورمیانه است. در نتیجه آن‌ها با بهترین کیفیت در بازار عرضه می‌شوند.

معمولاً بزرگترین پروژه‌های ساخت و ساز در مناطق مختلفی از کشور، مصالح و تجهیزات ساختمان را از این مجموعه تأمین می‌کنند. کیفیت مطلوب محصولات، قیمت مناسب، خدمات و پشتیبانی خوب، حفظ کرامت مشتریان محترم و بسیاری از موارد دیگر، از جمله مزایایی است که خریداران را تشویق به بازدید از مجموعه اصفهان فلوت می‌کند.

قیمت انواع درب و پنجره در بازار

انواع مختلفی از محصولات درب و پنجره مثل درب و پنجره‌های آلومینیومی دو جداره، سه جداره، ساده، upvc و...، در بازار عرضه می‌شوند که هر یک از آن‌ها با توجه به کارآیی و کاربرد، از سوی معماران، سازندگان و طراحان، انتخاب و خریداری می‌شوند.

قیمت انواع درب و پنجره در بازار به عواملی مثل اندازه و ابعاد، جنس و نوع محصول، مدل و کیفیت، شرکت و برند سازنده و...، بستگی دارد. طراحی و مدل انواع درب و پنجره، باعث می‌شود که قیمت‌های این محصولات هم متغیر باشد. به عنوان مثال، درب و پنجره آلومینیومی کشویی از پنجره‌های ساده، قیمت بیشتری دارند که البته مواد مصرفی مثل نوع فریم و پروفیل به کار رفته در آن‌ها، نوع یراق آلات، نوع شیشه و ابعاد و اندازه، همگی تأثیر بسزایی در تعیین ارزش واقعی محصولات دارند.

درب و پنجره آلومینیوم دوجداره|مصالح و تجهیزات ساختمان اصفهان فلوت

 اصفهان فلوت بهترین کیفیت اجرا

گذشته از موارد فوق، یکی از  مهم‌ترین مواردی که باعث موفقیت یک پروژه ساخت و ساز  می‌شود، کیفیت اجرای آن است. همان‌طور که گفتیم، کیفیت انواع محصولات به کار رفته، برند شرکت‌های سازنده، کیفیت خدمات مهندسان و طراحان متخصص در پروژه، همگی در نتیجه نهایی بدست آمده یک پروژه ساختمانی، تأثیر زیادی دارد.

گروه صنعتی اصفهان فلوت بهترین کیفیت اجرا را به دلایل زیر، ارائه می‌دهد:

  • بیش از ۱۸سال سابقه درخشان در زمینه اجرای پروژه‌های برتر کشور مثل عمران مسکن اصفهان، توسعه مسکن تهران، خانه‌سازی سپاهان، شرکت سداد، تهران مال و...، از گذشته تا به امروز.
  • مجهز بودن به ماشین آلات پیشرفته و خطوط تولید انواع شیشه ساده، دوجداره و...
  • انجام پروژه‌ها از طراحی، تولید تا اجرا و استفاده از کادری مجرب و متخصص
  • اجرای تمامی مراحل پروژه، مطابق با استانداردهای روز و ضمانت موفقیت پروژه‌ها
  • مشتری مداری، کیفیت خدمات و پشتیبانی، مشاوره تخصصی و رایگان، همگی از جمله مواردی است که شما می‌توانید در حین اجرای پروژه‌ها، به وضوح مشاهده و احساس کنید

برای اطلاعات بیشتر، کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

 

 

کد خبر: ۲۲۷٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha