۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
حمایت جدی از شرکت‌های وابسته ایران ترانسفو خواهیم داشت
معاون اجرایی رئیس جمهور:

حمایت جدی از شرکت‌های وابسته ایران ترانسفو خواهیم داشت

زنجان- معاون اجرایی رئیس جمهور،گفت: با تمام توان از شرکت های وابسته ایران ترانسفو حمایت کنیم و اگر گره‌ای در حوزه تولید وجود داشته باشد گره‌گشایی کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار،محسن منصوری عصر سه شنبه در افتتاح کارخانه سیم لاکی اشراق از شرکت‌های وابسته ایران ترانسفو،گفت:بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این مجموعه صورت گرفته و پروژه از هر لحاظ دارای اهمیت است که با توجه به شرایط تحریمی که در کشور وجود دارد از طراحی تا اجرا به دست متخصصان داخلی اجرا شده است.

وی اظهار کرد: با اجرای این پروژه رونق اقتصادی و اشتغال خوبی در سطح استان رقم خواهد خورد و ما هم به عنوان دولت مکلف هستیم با تمام توان از این شرکت حمایت کنیم و اگر گره‌ای در حوزه تولید وجود داشته باشد گره‌گشایی کنیم.

در ادامه مدیرعامل گروه توسعه ملی ،با ابراز خرسندی از رشد و توسعه گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: از مدیران ایران ترانسفو که در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

حسین مدرس خیابانی ،با بیان اینکه دشمنان خیال می‌کردند که با تحریم می‌تواند از پیشرفت کشور جلوگیری کنند،تاکید کرد: فضای مسموم و مه‌آلود رسانه‌های معاند هم به دنبال این بودند که فقط تاریکی‌ها را به مردم نشان دهند.

وی با تأکید بر اینکه امروز موضوع مهمتری غیر از تولید در کشور وجود ندارد، تشریح کرد: اگر می‌خواهیم آمار طلاق، اعتیاد، فساد و هرگونه آسیب‌‎های اجتماعی در کشور کاهش یابد باید به مقوله تولید توجه کنیم.

مدیرعامل گروه توسعه ملی، با ابراز تأسف از کندی کار توسعه در کشور گفت: متأسفانه در گذشته فرصت‌سوزی کردیم ولی بازهم دیر نیست و می‌توانیم گذشته را به خوبی جبران کنیم و بهترین راه‌حل برای تحقق شعار سال، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در کشور است.

مدرس خیابانی متذکر شد: بومی‌سازی قطعات باید در گذشته انجام می‌شد و برای این کار به حضور مدیران ریسک‌پذیر و شجاع نیاز داریم. در واقع اگر ماشین‌آلات و تجهیزات و از سوی دیگر مواد اولیه از خارج وارد شود نباید اسم آن را تولید گذاشت بلکه ما به عنوان اپراتور عمل می‌کنیم؛ تولید واقعی زمانی رخ می‌دهد که تمام ماشین‌آلات و امکانات و همینطور مواد اولیه در داخل کشور رخ دهد.

وی با تقدیر از تلاش مدیران گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: به عنوان سهامدار عمده از اجرای طرح‌های توسعه‌ای ایران ترانسفو حمایت می‌کنیم و معتقد هستیم که کارخانه‌ بزرگی همانند ایران ترانسفو همچون ستاره‌ای بی‌تکرار است که باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha