۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
افزایش ۳۰ درصدی تولید سیم لاکی توسط شرکت ایران ترانسفو
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی تولید سیم لاکی توسط شرکت ایران ترانسفو

زنجان-مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو ،از افزایش ۳۰ درصدی تولید سیم لاکی توسط شرکت ایران ترانسفو خبر داد و گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در محصولات داده نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار،بهزاد ظهیری عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی شرکت ایران‌ترانسفو زنجان، از افزایش ۳۰ درصدی تولید این مجموعه خبر داد و گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در محصولات داده نشده است و تلاش ما این تا با افزایش بهره وری در جهت تحقق شعار سال حرکت کنیم.

وی به نحوه راه اندازی این واحد اشاره کرد و بیان داشت: پس از انجام مطالعات فنی و اقتصادی و با تخصیص سرمایه لازم، این واحد در اوایل سال ۱۴۰۰ تأسیس و با بهره‌گیری از دانش متخصصان و مهندسان گروه، بهترین و به‌روزترین ماشین‌آلات از سازندگان مطرح اروپایی خریداری شد و به کشور انتقال یافت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو ،گفت: در اواخر سال ۱۴۰۱ پس از خلف وعده شرکت فروشنده ماشین آلات جهت نصب و راه‌اندازی به بهانه تحریم، تیمی از بهترین متخصصان گروه انتخاب شدند که برای نصب و راه‌اندازی ماشین‌ آلات اقدام کردند و این خودباوری و اتکا به دانش بومی برگ زرین دیگری بود که این پروژه را به یکی از منحصر به فردترین پروژه‌ها در گروه تبدیل کرد.

ظهیری تاکید کرد: افتتاح این واحد، گامی بلند در راستای تولید پایدار و با کیفیت یکی از مهمترین مواد اولیه استراتژیکی ساخت ترانسفورماتور در کشور است که به همت متخصصان گروه صنعتی ایران ترانسفو محقق شد.

وی افزود: این واحد قرار است انواع سیم گرد و تخت لاکی را که در صنعت ترانسفورماتورسازی توزیع، فوق توزیع و قدرت مصرف می شود تولید کند که پیش از این از پیمانکاران تهیه می‌شد.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha