۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
طرح توسعه محلات کم‌برخوردار در استان سمنان اجرایی شد
مدیرکل ستاد اجرایی سمنان در گفتگو با بازار:

طرح توسعه محلات کم‌برخوردار در استان سمنان اجرایی شد

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان از اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار استان در قالب طرح ۲۰۲۰ خبر داد و گفت: ۵۰ محله برای این طرح شناسایی شده است.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار در سراسر کشور و استان سمنان بیان کرد: طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور با حضور مسئول قرارگاه تحول وتوانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان سمنان آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ در واقع طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی در دو هزار و ۲۰ محله کشور در دست اجرا است، تاکید کرد: برای اجرای طرح در استان سمنان ۵۰ محله کم‌ برخوردار شناسایی‌ شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان از برپایی نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله در راستای توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور در سطح محلات کم‌برخوردار استان سمنان به میزبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سمنان خبر داد.

احمدی بیان کرد: در استان سمنان ۵۰ محله کم برخوردار در ۱۲ شهر با همکاری چهار دستگاه اجرایی شامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خانه های احسان ، کمیته امداد در قالب خانه امداد، هلال‌احمر در قالب خانه هلال، بهزیستی در قالب خانه بهزیستی در حال اجرا است.

وی افزود: توانمندسازی افراد در محلات و کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف اجرای طرح ۲۰۲۰ محلات کم‌برخوردار است و توانمندسازی و خدمت رسانی به جامعه هدف در زمینه های مختلف فرهنگی، اشتغال، مسکن، درمان و سلامت، اجتماعی، علمی و آموزشی پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۲۲۶٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha