۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
۳هزار واحد مسکونی ملی در ایلام ساخته می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن ایلام:

۳هزار واحد مسکونی ملی در ایلام ساخته می‌شود

ایلام- محبی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به آخرین وضعیت طرح مسکن ملی در استان، گفت: ساخت سه هزار واحد مسکونی ملی در دستور کار بنیاد قرار دارد.

حبیب‌الله محبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پروانه ساخت دو هزار و ۷۹۹ واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی تولید مسکن تاکنون در این استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: تا کنون برای یک هزار و ۶۶۳ واحد نیز با بانک‌های استان عقد قرارداد شده و اسکلت ۶۴۵ واحد نیز تکمیل و دیوارچینی ۷۰ واحد اتمام یافته است.

وی تعداد واحدهای در مرحله اجرای فونداسیون، را یک هزار و ۱۴۱ واحد بیان کرد و یادآور شد: همچنین زمین مورد نیاز سه هزار و ۵۲۰ واحد مسکن ملی با قابلیت اجرا از راه و شهرسازی استان دریافت شده است.

محبی تاکید کرد: پروژه یک هزار و ۸۸ واحدی شهر ایلام به صورت بنیاد ساخت و پروژه ۳۶ واحدی آبدانان به صورت گروه ساخت در شرف انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام تصریح کرد: اسکلت ۴ بلوک پروژه ماهور شهر ایلام به طور کامل اجرا شده و پروژه بلوار نماز شهر ایلام در مرحله اجرای نازک کاری است.

وی گفت: تعداد ۳۸۰واحد در حال انتخاب پیمانکار جهت اجرای نازک کاری بوده و مابقی پروژه‌ها نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا هستند.

کد خبر: ۲۲۶٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha