۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
 پانزدهمین شرکت گروه صنعتی ایران ترانسفو با سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد ریالی افتتاح می‌شود

پانزدهمین شرکت گروه صنعتی ایران ترانسفو با سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد ریالی افتتاح می‌شود

زنجان-پانزدهمین شرکت گروه صنعتی ایران ترانسفو با سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد ریالی و با اشتغالزایی ۸۰ تا ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و ۴۰۰ نفر به طور غیر مستقیم روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت ایران ترانسفو، گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای تکمیل زنجیره تأمین مواد اولیه و بهینه سازی اقتصادی تولید تصمیم به راه‌اندازی خطوط تولید انواع سیم مسی لاکی در مقاطع تخت و گرد کرد که ضمن رفع نیاز گروه، قابلیت عرضه در بازارهای داخلی و صادراتی را هم دارا می‌باشد.

پس از انجام مطالعات فنی و اقتصادی و با تخصیص سرمایه لازم، شرکت صنایع سیم لاکی اشراق در اوایل سال ۱۴۰۰ تأسیس و با بهره‌گیری از دانش متخصصان ومهندسین گروه بهترین و به‌روزترین ماشین‌آلات از سازندگان مطرح اروپایی خریداری و به کشور انتقال یافت.

در اواخر سال ۱۴۰۱ پس از خلف وعده شرکت فروشنده ماشین آلات جهت نصب و راه‌اندازی به بهانه تحریم، تیمی از بهترین متخصصان گروه انتخاب و اقدام به نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات کردند.پ این خودباوری و اتکا به دانش بومی برگ زرین دیگری بود که این پروژه را به یکی از منحصر به فرد ترین پروژه‌ها در گروه تبدیل کرد.

افتتاح شرکت صنایع سیم لاکی اشراق ، گامی بلند در راستای تولید پایدار و با کیفیت یکی از مهمترین مواد اولیه استراتژیک ساخت ترانسفور ماتور در کشور به همت متخصصان گروه صنعتی ایران ترانسفو است که قرار است انواع سیم گرد و تخت لاکی که مورد مصرف صنعت ترانسفورماتورسازی توزیع، فوق توزیع و قدرت است را تولید کند

این مواد مصرفی پیش از این از پیمانکاران داخلی تهیه می‌شد. این شرکت با حجم سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد ریال (۸۰۰ میلیارد تومان) در حالی آماده بهره‌برداری شده است که زمینه اشتغال ۸۰ تا ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و ۴۰۰ نفر به طور غیرمستقیم را تأمین می‌کند. این کارخانه فردا ۳۰ خرداد رسماً فعالیت خود را به‌عنوان پانزدهمین شرکت تابعه داخلی گروه صنعتی ایران ترانسفو آغاز می‌کند.

کد خبر: ۲۲۶٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha