۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
 سامان دهی خودروهای امدادی متفرقه با مشارکت ایران خودرو
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد

سامان دهی خودروهای امدادی متفرقه با مشارکت ایران خودرو

رییس پلیس راهور تهران گفت: یکی از مطالبات و خواسته های مردم، سامان دهی امداد خودروها و حذف امدادهای متفرقه بوده که در این زمینه با همکاری ایران خودرو و سایر خودروسازان اقدامات موثری صورت گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، سردار محمدحسین حمیدی ضمن حضور در شرکت امداد خودرو ایران از مرکز پاسخ گویی گروه صنعتی ایران خودرو بازدید کرد.

وی اظهار کرد: هر شرکت خودروسازی موظف است تا ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان را تقویت کرده و خدمات با کیفیت ارایه دهد که در این حوزه ایران خودرو دارای زیرساخت و امکانات مطلوبی در بخش های نرم افزار و سخت افزار برای ارایه خدمت به مردم است که می تواند برای سایر خودروسازان الگو باشد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پلیس راهور تهران بزرگ برای سامان دهی خدمات امدادی و کسب رضایتمندی مردم در دو سه سال گذشته با تعامل و همکاری با استانداری و همچنین شرکت های امدادی، با تهیه استانداردهای خاص، نظارت ها را افزایش داده و در حال حاضر در شهر تهران شاهد کاهش شرکت های امداد متفرقه هستیم و در صورت تردد خودروهای این شرکت ها، در کنار برخورد پلیس، دستگاه قضایی اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی با بیان این که شرکت های امداد متفرقه و فاقد مجوز در کنار کیفیت پایین خدمات، اطلاعات فنی اندکی از مسایل فنی خودرو دارند، تصریح کرد: گرانی خدمات و سواستفاده از امدادخواهان سبب رفتارهای مجرمانه توسط آنان شده که سامان دهی و رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن دعوت از مردم و امدادخواهان برای استفاده از امدادهای معتبر اظهار کرد: با سامان دهی شرکت های امداد متفرقه شاهد کاهش ۶۰درصدی شکایات و نارضایتی مردم بوده ایم، اما باید امدادخودروی شرکت های مختلف خودروسازی در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس مشتریان باشند.

وی ضمن تاکید بر رعایت تمامی استانداردهای امدادرسانی به مشتریان، عنوان کرد: باید با نظارت مستمر شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

حمیدی با بیان این که شرکت امداد خودرو ایران طرح های متعددی برای ارایه خدمات بهتر به اجرا گذاشته است، افزود: حجم تماس ها نشان می دهد که اقدامات سنتی دیگر جواب گو نیست و باید از علم روز و هوش مصنوعی برای سامان دهی خدمات و همچنین ارتقا و توسعه آن بهره برد تا امکان پاسخ گویی به حجم بالای تقاضا را داشته باشیم.

در این بازدید، مدیرعامل شرکت امداد خودرو نیز گفت: در چند سال اخیر سعی کرده ایم با تجهیز و به روزرسانی خدمات امدادی، در مسیر رضایتمندی مردم گام برداریم.

سیدعباس میرحسینی ادامه داد: برای دستیابی به اهداف، با اصلاح فرآیندهای مرتبط با درخواست امدادخواهان، درصدد بهبود امدادرسانی و جلب رضایتمندی مشتریان هستیم.

وی از نوسازی هزار دستگاه خودروی امدادی خبر داد و گفت: با حمایت هایی که از مالکان خودروهای امدادی به عمل آمد، طی دو سال گذشته هزار دستگاه از این خودروها نوسازی شده که تاثیر مثبتی در سرعت امدادرسانی و کیفیت خدمات امدادی داشته است.

میرحسینی تاکید کرد: شرکت امدادخودروایران در شهرهای بزرگ سهم اصلی بازار خودروهای امدادی را در اختیار دارد که این عدد در شهر تهران به ۵۰ درصد می رسد و در برنامه های توسعه ای، افزایش ارایه خدمات در بزرگراه های خارج از تهران و شهرهای بزرگ را در دستور کار داریم.

مدیرعامل امداد خودرو ایران به معایب شرکت های امداد خودرو فاقد مجوز اشاره کرد و گفت: نداشتن تخصص کافی برای تعمیر خودرو، افزایش هزینه های تعمیراتی، فروش قطعات فاقد کیفیت و استاندارد، پاسخ گو نبودن پس از ارایه خدمات از معایب این شرکت هاست.

وی از آمادگی برای همکاری با امدادگران متفرقه خبر داد و گفت: با راه اندازی نرم افزار «بسپر» یکی از برنامه های ما استفاده از توان و ظرفیت امدادگران متفرقه است که با آموزش و تجهیز خودروهای امدادی این امر میسر شد و موفق شدیم با سرمایه گذاری و کمک به رانندگان، زمینه همکاری ۱۰۰ خودروی امدادی را با شرکت امداد خودرو ایران فراهم کنیم.

میرحسینی در ادامه به توسعه و ارتقای امدادخودروهای متفرقه اشاره کرد و گفت: با توجه با تجربه شهر تهران برنامه داریم از ظرفیت امدادگران متفرقه در سراسر کشور استفاده کنیم که برای رسیدن به این هدف همکاری اتحادیه مرتبط و پلیس راهور ضروری است.

وی افزود: در سال گذشته کارشناسان مرکز تماس امداد خودرو ایران روزانه پاسخ گوی ۲۰هزار تماس تلفنی بودند که این میزان در سال گذشته به هشت میلیون تماس رسید و امکان ارایه خدمات به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشتری ایران خودرو و غیر ایران خودرو فراهم شد.

کد خبر: ۲۲۶٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha