۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
حق الوکاله وکیل در دعاوی ملکی تهران

حق الوکاله وکیل در دعاوی ملکی تهران

امروزه متاسفانه دعاوی ملکی دردتهران افزایش یافته است، اغلب صاحب ملک ها و مستاجر ها در زمینه های مختلف مربوط به ملک با مشکل مواجه میشوند.

به گزارش بازار، امروزه متاسفانه دعاوی ملکی دردتهران افزایش یافته است، اغلب صاحب ملک ها و مستاجر ها در زمینه های مختلف مربوط به ملک با مشکل مواجه میشوند. ما در این مقاله بهترین وکیل دعاوی ملکی و حق الوکاله وکیل در دعاوی ملکی تهران را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.  

پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره با بهترین وکیل ملکی در تهران و کسب اطلاعات در رابطه با انواع وکیل ثبتی و وظیفه آن ها با یکی از شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند ۰۲۱۸۸۹۳۹۸۳۲ و ۰۹۱۲۷۶۵۴۱۰۹.

حق الوکاله وکیل در دعاوی ملکی تهران

وکیل دعاوی ملکی تهران

وکیل دعاوی ملکی به یک وکیل دادگستری گفته می شود که بیش تر تجربه و سابقه وی در زمینه ملک و املاک بوده است. وکیل دعاوی ملکی باید به تمامی قوانین و ضوابط مربوط به ملک و اراضی آشنا بوده و قادر به حل پرونده های ملکی باشد.

یکی از مهم ترین مراحل شکایت در دعاوی ملکی، تنظیم شکوائیه است. این مرحله باید طبق اصول و قواعد خاصی جلو برود تا به نتیجه مناسبی برسد و وکیل دعاوی ملکی، با رعایت این اصول و قواعد به شما کمک خواهد کرد.

یک وکیل ملکی حرفه ای همواره باید بدانید اقرار نامه چیست و نحوه تنظیم شکواییه در دادگاه به چه صورت می باشد.

 ضمن این که شما به راهنمایی یک وکیل دعاوی ملکی مجرب برای جمع آوری مدارک جهت ثابت کردن دعوی نیاز خواهید داشت. در برخی موارد و با توجه به توافقات بین وکیل دعاوی ملکی و موکل، ممکن است وکیل شما انجام بعضی از کار ها را به دست بگیرد ولی وظیفه اصلی وکیل دعاوی ملکی تهران این است که در دادگاه برای ثابت کردن دعوی شما حاضر باشد.

در دعوای مربوط به ملک و اراضی، فقط یک بار امکان مطرح کردن دعوی وجود دارد و بنابراین لازم است که حتما از راهنمایی یک وکیل مجرب برای اثبات دعوی خود استفاده کنید.

دفتر وکالت تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه در حل پرونده های ملکی و دعاوی مربوط به ملک و اراضی همواره بهترین وکلای ملکی را به شما عزیزان معرفی می نماید.

وکیل دعاوی ملکی خوب، باید دانش و تخصص بسیار بالایی در حل دعاوی داشته باشد و به طور کامل با قوانین اسلامی آشنا باشد. تنها با کمک یک وکیل دعاوی ملکی مجرب است که می توانید درصد موفقیت پرونده خود را بالا ببرید.

دعاوی ملکی حرفه ای، علاوه بر دانش و تخصص لازم در زمینه جرائم مربوط به دعاوی ملکی  فن بیان شیوا و رسایی نیز دارد و دارای روحیه مناسب برای استفاده درست از دانش خود برای حل دعاوی ملکی است.

انواع دعاوی ملکی که وکلای ما در دفتر وکالت تهران قادر به حل آن ها هستند عبارت است از:

  • دعاوی ملکی حقوقی
  • دعاوی ملکی کیفری
  •  دعاوی ملکی ثبتی

تمامی دعاوی مربوط به ملک و اراضی را میتوانید با داشتن یک وکیل ملکی حرفه ای و پایه یک دادگستری در دادگاه حل نمایید.

در ادامه در رابطه با وظایف وکیل ملکی صحبت کرده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند با وکیل کیفری هم صحبت داشته باشید.

حق الوکاله وکیل در دعاوی ملکی تهران

وظایف وکیل دعاوی ملکی تهران

یکی از اصلی ترین وظایف یک وکیل ملکی حرفه ای، تنظیم نمودن شکواییه و آماده کردن تمامی مدارکی که ثابت کننده این می باشد که فرد بی گناه است می باشد.

در واقع یک وکیل ملکی مجرب باید تمامی قوانین مربوط به ملک را به خوبی در خاطر داشته و در دادگاه از موکل خود به صورت قانونی دفاع نماید.

از جمله ویژگی های یک وکیل ملکی حرفه ای عبارت است از:

  • آشنا به قوانین جدید مربوط به ملک و اراضی
  • حضور در جلسات دادگاه
  • تسلط بر دعاوی ملکی و مجازت آن ها

در رابطه با حق الوکاله وکیل در دعاوی ملکی باید بگوییم براساس تعرفه جدیدسال ۱۴۰۲، هزینه وکیل ملکی به این ترتیب می باشد:

  1. اگر ارزش ملک یا زمین تا ۵۰ میلیون تومان باشد، حق‌الوکاله ۸درصد بهای خواسته شده می باشد.
  2. ملکی به ارزش ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون، حق‌الوکاله‌ای ۷درصدی خواهد داشت.
  3. نسبت مازاد یک تا ۳ میلیاردتومان، به‌ارزش ۴درصد حق‌الوکاله است.
  4. در مورد ملکی به‌ارزش ۳ میلیارد و بالاتر، بهای خواسته شده ۳درصد می باشد.

پیشنهاد میشود برای دریافت استعلام قیمت وکیل دعاوی ملکی در تهران با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در دفتر وکالت تهران اقدام به راهنمایی شما عزیزان نمایند.

شماره تلفن وکیل دعاوی ملکی تهران

مجموعه وکالت تهران با حضور بهترین وکلای سرتاسر ایران، به شما کمک می کند تا از قوانین و مقررات دعاوی ملکی آگاه شده و با آشنایی کامل اقدام به حل پرونده های ملکی در مراجع قضایی نمایید.

 با توجه به اینکه دعاوی ملکی و مراحل گرفتن حق و حقوق و دادخواست آن بسیار پیچیده و زمان بر است، برای انجام این مراحل نیاز به شناخت ویژه از قوانین مربوط به ان می باشد، لذا پیش از اقدام به حل دعاوی ملکی حتما از مشاوره بهترین وکیل ملکی تهران استفاده نمایید. ۰۲۱۸۸۹۳۹۸۳۲ و ۰۹۱۲۷۶۵۴۱۰۹.

پیشنهاد مطالعه: جرائم مربوط به فروش ملک مشاع

قیمت وکیل دعاوی ملکی تهران

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، قیمت وکیل دعاوی ملکی تهران در هر مرحله به‌مقدار زمانی‌که وکیل به آن اختصاص می‌دهد بستگی دارد که مقدار آن براساس توافق وکیل و موکل انجام می‌شود.

بسیاری از مراکز مشاوره و وکالت هزینه های زیادی را برای مشاوره دادن به افراد گرفته و اطلاعات جامعی را در رابطه با مسائل مربوط به ملک و اراضی ارائه نمیدهند، دفتر وکالت تهران یکی از مراکز عالی در تهران است که به صورت رایگان اطلاعات کافی را در رابطه با قوانین مربوط به دعاوی ملکی و شرایط و ضوابط آن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

از جمله لیست مهمترین دعاوی ملکی حقوقی عبارت اند از:

  • دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی
  • دعوای الزام به تحویل ملک
  • دعوی الزام تنظیم سند رسمی ‌برای املاک
  • دعوی الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی
  • دعوای خلع ید دعوی الزام به دریافت پایان کار
  • دعوای رفع تصرف عدوانی دعوی ابطال قرارداد
  • دعوی درخواست دریافت مطالبه‌ اجرت المثل
  • دعوی فسخ قراردادها
  • و...

نکته مهمی که باید در رابطه با دعاوی ملکی بدانید این است که اگر در مبایعه نامه زمان مشخصی برای تحویل ملک به خریدار تعیین شده باشد باید در همان تاریخ مبیع به خریدار تحویل داده گردد.

اگر فاصله در معامله و تنظیم سند رسمی ارزش ملک زیاد شود فروشنده به همین بهانه در تحویل ملک تعلل ‌کند، خریدار می تواند اقدام به طرح انواع دعاوی ملکی الزام به تحویل ملک نماید.

منبع: خبرگزاری بازار

کد خبر: ۲۲۶٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha