۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
 ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به زنجان تخصیص یافته است
استاندار زنجان:

۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به زنجان تخصیص یافته است

زنجان- استاندار زنجان گفت: ۴۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان نیز جزو تعهدات استانی بوده که تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی، ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، از رشد بودجه استان در سال جاری خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، رتبه استان زنجان در اعتبارات هزینه‌ای از ۲۶ به ۲۳، در اعتبارات تملک دارایی از ۲۷ به ۲۶ و در اعتبارات استانی از ۲۶ به ۲۱ ارتقا پیدا کرد.

وی اظهار داشت: جذب اعتبارات ستادی توسط مدیران از شاخص‌های ارزیابی عملکرد آنان در استان خواهد بود و منابع مورد نیاز برای پیشبرد طرح‌ها به جز از منابع بودجه‌ای و استانی باید از طریق مدیران و با جذب اعتبارات ستادی پیگیری شود.

استاندار زنجان گفت: اعتبارات از محل مالیات بر ارزش افزوده و همچنین درآمد پیش‌بینی شده حاصل از فروش پسماند «روی» از دیگر محل‌های تأمین منابع در استان طی سال جاری است.

افشارچی تاکید کرد: در خصوص بودجه ریزی برای طرح‌ها در استان باید هوشمندانه عمل کنیم و در این حوزه نیازمند تغییر نگاه راهبردی هستیم.

وی گفت: طی سال‌های گذشته تلاطم اقتصادی بسیاری زیادی در کشور شاهد بودیم که گذر از این وضعیت تنها با برنامه‌ریزی و هزینه‌کرد دقیق اعتبارات امکان‌پذیر است.

استاندار زنجان ابراز داشت: اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری، مصوب تعهد سازمان برنامه و بودجه، ۲ هزار میلیارد تومان برای استان بوده و تاکنون بیش از ۱۵۰۰ میلیارد از این اعتبارات تخصیص داشته یعنی ۷۵ درصد آن محقق شده است.

افشارچی تصریح کرد: ۴۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان نیز جزو تعهدات استانی بوده که تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

کد خبر: ۲۲۶٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha