۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
«نیکبخت» مورد حمایت کمیسیون کشاورزی مجلس است
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

«نیکبخت» مورد حمایت کمیسیون کشاورزی مجلس است

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: نیکبخت یکی از مدیران باتجربه و متخصص در حوزه جهاد کشاورزی است که در سطح ملی و محلی دارای سوابق موفق کاری بوده است.

به گزارش بازار، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت جهادکشاورزی با توجه به رویکرد و سوابقی مناسب و قابل توجهی که در عرصه مدیریتی دارد مورد حمایت کمیسیون است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه وحدت و همدلی در خدمت به مردم افزود: جامعه امروز ما بیش از هر چیز نیازمند وحدت و همدلی در فرآیند خدمت به مردم است که در نظام مدیریتی کلان کشور باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

عسکری خواستار نگاه ویژه‌ نمایندگان مجلس در ارزیابی برنامه‌های وزیر جدید پیشنهادی جهاد کشاورزی شد و ادامه داد: آقای محمدعلی نیکبخت یکی از مدیران باتجربه و متخصص در حوزه جهاد کشاورزی است که در سطح ملی و محلی دارای سوابق موفق کاری بوده و انتظار ما از نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد، داشتن رویکرد مثبت به وزیر پیشنهادی می‌باشد.

محمدعلی نیکبخت در روزهای گذشته با نامه رسمی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد که مقرر شده در روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه جلسه رای اعتماد نامبرده با حضور نمایندگان مردم در خانه ملت برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۲۶٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha