۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
۶۴ میلیارد ریال برای توسعه اشتغال خانگی در بوشهر تخصیص یافت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:

۶۴ میلیارد ریال برای توسعه اشتغال خانگی در بوشهر تخصیص یافت

بوشهر - رضا پناه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت: طی سال گذشته ۶۴ میلیارد ریال برای توسعه اشتغال خانگی در استان تخصیص یافت.

حمید رضا پناه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت:‌ در راستای توسعه اشتغال در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و با استفاده از شیوه‌ها و روش‌های مختلف به دنبال توسعه اشتغال و ترویج کارآفرینی در سطح استان هستیم.

وی از تخصیص ۶۴ میلیارد ریال در بخش اشتغال خانگی اعتبار به بوشهر خبر داد و بیان کرد: بوشهر از استان‌های برتر در این حوزه است و کل اعتبارات مورد اشاره، جذب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از اجرای ۳۸۱ طرح اشتغال خانگی با تخصیص اعتبارات مشاغل خانگی خبر داد و افزود: در همین راستا ۷۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی از اجرای دو هزار و ۴۶۵ طرح اشتغال در بوشهر با اختصاص ۲۵۶ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها منجر به ایجاد چهار هزار و ۳۲۰ شغل در استان شده است.

پناه با اشاره به قرار گرفتن بوشهر در بین استان‌های موفق در بخش جذب اعتبارات روستایی و عشایری گفت: ۶۱ طرح برای اشتغال فراگیر با پرداخت ۳۴ میلیارد تومان اجرا شده که زمینه‌ساز ۸۲۵ فرصت شغلی است.

کد خبر: ۲۲٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha