۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
افزایش میزان صادرات استان زنجان به یک میلیارد دلار هدفگذاری شده است
استاندار زنجان:

افزایش میزان صادرات استان زنجان به یک میلیارد دلار هدفگذاری شده است

زنجان- استاندار زنجان، میزان صادرات استان زنجان را در زمان حاضر حدود ۶۵۰ میلیون دلار عنوان کرد و گفت: افزایش میزان صادرات استان به یک میلیارد دلار هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی ظهر پنج شنبه در دیدار با مهدی سبحانی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، گفت: گسترش روابط تجاری و اقتصادی با ارمنستان به واسطه نزدیکی این کشور به زنجان و سابقه حضور تجاری استان در آن، برای ما یک مزیت است.

وی میزان صادرات استان زنجان را در زمان حاضر حدود ۶۵۰ میلیون دلار عنوان کرد و بیان داشت: افزایش میزان صادرات استان به یک میلیارد دلار هدفگذاری شده و حرکت ما به این سمت است.

استاندار زنجان از پیشنهاد برگزاری نمایشگاه محصولات و کالاهای تولید استان زنجان در ارمنستان استقبال کرد و گفت: در این خصوص اتاق بازرگانی اهتمام ویژه ای خواهد داشت تا این نمایشگاه به نحوه مطلوب و قابل اعتنایی برگزار شود.

افشارچی با بیان اینکه تقویت ارتباطات بین المللی برای توسعه تجارت خارجی زنجان پیگیری می‌شود،تاکید کرد: کار دولت تسهیلگری است و با ایجاد چنین نمایشگاه‌هایی زمینه ارتباط گیری تاجران و فعالان اقتصادی با یکدیگر فراهم می‌شود.

وی گفت: تلاش ما تقویت ارتباطات بین المللی برای توسعه تجارت خارجی استان است که با پیگیری جدی برنامه‌ها در این زمینه اجرایی می‌شود.

کد خبر: ۲۲۶٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha