۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
مشکل تامین آب شرب تمامی مناطق تهران برطرف شده است

مشکل تامین آب شرب تمامی مناطق تهران برطرف شده است

رئیس کمیسیون کشاورزی و رئیس کمیته آب این کمیسیون از شرکت آب و فاضلاب تهران بازدید کردند و براساس گزارش‌های ارائه شده مشکل تامین آب شرب تمامی مناطق تهران طی ساعت‌های گذشته برطرف شد.

به گزارش بازار، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کساورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست به همراه امیرقلی جعفری بروجنی عضو ناظر مجلس در شورای عالی آب ظهر امروز(چهارشنبه ۲۴ خردادماه) از شرکت آب و فاضلاب تهران بازدید کردند.

در این نظارت میدانی معاونت آب وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کل کشور و همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران حضور داشتند.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده در این نظارت میدانی پس از بارش سیل آسا و ناگهانی در جاده چالوس طی شامگاه روز (پنجشنبه ۱۸ خردادماه) خروجی سد امیرکبیر و ورودی تونل انتقال آب این سد به تصفیه خانه تهران مسدود شد که مشکلاتی را برای تامین آب شهر تهران و کرج به همراه داشت.

پس از تلاش‌های شبانه روزی و با وجود مشکلات زیاد برای انتقال تجهیزات طی چند روز گذشته شرکت آب و فاضلاب توانست مسیر آب را بازگشایی کند، بر اساس گزارش‌های ارائه شده طی ساعت‌های گذشته مشکل تامین آب تمامی مناطق تهران برطرف شده است.

گفتنی است در این نظارت میدانی مقرر شد اعتبارات لازم شرکت آب و فاضلاب برای تکمیل رینگ تامین آب شرب تهران و تونل انتقال آب سد لار در برنامه هفتم توسعه و متمم بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر: ۲۲۶٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha