۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
استیبل کوین TUSD نیز در معرض فروپاشی قرار گرفت| افت ارزش هنوز ادامه دارد
هشدار به فعالان بازار رمزارزها؛

استیبل کوین TUSD نیز در معرض فروپاشی قرار گرفت| افت ارزش هنوز ادامه دارد

در پی تعلیق فعالیت های مربوط به استخراج استیبل کوین TUSD از سوی شرکت پرایم تراست، این دلار دیجیتال با عدم توازن ارزش ۱:۱ خود در برابر دلار مواجه شد.

به گزارش بازار؛ در پی تعلیق فعالیت های مربوط به استخراج استیبل کوین TUSD از سوی شرکت پرایم تراست، این دلار دیجیتال با عدم توازن ارزش ۱:۱ خود در برابر دلار مواجه شد.

بر اساس این گزارش، دلار ترو یو اس دی (TrueUSD) از روز شنبه وارد مرحله از دست دادن ارزش برابری ۱:۱ خود در برابر دلار آمریکا و در اصطلاح «دیپگ» شد. ارزش این دلار دیجیتال در همان روز به ۳۰.۹۹ دلار کاهش یافته و با اینحال، اکنون ارزشی معادل ۰.۹۹۷ دلار دارد.

شرکت صادر کننده این دلار اعلام کرده که علیرغم دیپگ شدن TUSD، مشکلی در ارتباط باحساب های بانکی آن برای مبادله ایجاد نشده است. این شرکت در حساب کاربری رسمی توئیتری خود نوشت: هدف ما این است که شما را نسبت به ادامه همکاری شرکت با بانک ها مطمئن ساخته و اعلام کنیم که تراکنش ها همچنان بدون مشکل در حال انجام هستند.

لازم به ذکر است، دلار TUSD از سال ۲۰۱۸ و بر روی بلاکچین اتریوم مشغول به فعالیت بوده و طی سال های گذشته موفق به حفظ برابری ارزش ۱:۱ در برابر دلار آمریکا شده است.

با اینحال، طی ماه های اخیر و با از دست رفتن جذابیت و ارزش بازار ارزهای دیجیتال، این دلار نیز با مشکلاتی از قبیل از دست دادن بخش عمده ای از مشتریان خود مواجه شد. آغاز فرآیند فروپاشی دلارهای دیجیتال از سال گذشته و با فروپاشی دلار الگوریستمی ترا (TerraUSD) آغاز شده و این مشکل همچنان بر تمامی اکوسیستم استیبل کوین ها سایه افکنده است.

کد خبر: ۲۲۵٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha