۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
هزینه ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی سرویس کمباین‌های کشاورزی
تعمیرکار ماشین آلات کشاورزی در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

هزینه ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی سرویس کمباین‌های کشاورزی

نکا - جعفری، تعمیرکار کمباین و اداوات کشاورزی در مازندران میزان هزینه برای سرویس هر دستگاه کمباین برای برداشت محصولات کشاورزی را بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

علی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سرویس هر دستگاه کمباین بیش از ۳۰ میلیون تومان هزینه دارد،آماده سازی کمباین را قبل از برداشت محصولات کشاورزی ضروری دانست.

وی با اشاره به اینکه سرویس از دستگاه کمباین هزینه‌بر است، با تاکید بر اینکه سرویس کمباین باید قبل از برداشت محصولات زراعی و شالیزاری سرویس شود،افزود: این مسئله سبب می‌شود تا دستگاه در حال برداشت دچار خرابی و مشکل نشود.

وی ادامه داد: سیتکا، شکمه و دهنه، خرمنکوب بالا، گیربکس از جمله بخش هایی است که نیازمند سرویس و تعمیر دارد زیرا در کاهش ضایعات محصولات موثر خواهد بود.

این تعمیرکار کمباین با بیان این که کمباین های برداشت گندم و جو بزرگتر از کمباین های شالی است، تصریح کرد: به تازگی کمباین های کولردار وارد بازار شده است و این مسئله به رفاه رانندگان این ادوات سنگین کمک بیشتری می‌کند.

وی از کمباین داران خواست تا در نگهداری اداوات کشاورزی حساسیت و دقت بیشتری داشته باشند و با سرویس های به موقع به کاهش ضایعات محصولات کمک کنند.

مازندران ۱۰۰ هزار هکتار مزارع گندم و جو و ۲۱۵ هزار هکتار شالیزار دارد که ۹۰ درصد آن به صورت مکانیزه و با کمباین برداشت می شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha