۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
«بهار خدمت» به استان سمنان رسید| اعطای تسهیلات و استانداردها برای واحدهای دانش‌بنیان
سرپرست استاندارد استان سمنان در گفتگو با بازار:

«بهار خدمت» به استان سمنان رسید| اعطای تسهیلات و استانداردها برای واحدهای دانش‌بنیان

سمنان- حیدریان، سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان از ارائه بسته بهار خدمت برای واحدهای تولیدی و دانش بنیان خبر داد و گفت: فرصت سازی برای حمایت از تولید داخل از محورهای این بسته است.

مجید حیدریان در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به ارائه بسته حمایتی از سوی سازمان استاندارد، بیان کرد: این بسته حمایتی موسوم به بهار خدمت از سوی سازمان استاندارد برای واحدهای متقاضی تولیدی در سراسر کشور و استان سمنان پیشنهاد داده است.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از این بسته حمایتی تسهیل گری است، تاکید کرد: تسریع و تسهیل در ارزیابی کالاها و خدمات از جمله مزیت های ویژه این بسته حمایتی محسوب می شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان با بیان اینکه این طرح رشد کیفی تولید و توسعه استانداردها را دنبال می کند، گفت: یکی دیگر از مزیت ها و ویژگی های بسته تحولی بهار خدمت صدور نشان حلال است.

حیدریان با بیان اینکه ارزیابی و انطباق کالای وارداتی و صادراتی و همچنین ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی دانش بنیان و فناور، از دیگر ویژگی‌های این بسته حمایتی و تحولی است، گفت: فرصت سازی برای حمایت از تولید داخل و کالای داخلی از جمله مزیت‌های این بسته محسوب می‌شود.

بسته تحولی بهار خدمت از اردیبهشت ماه امسال اجرایی شده است

وی با بیان اینکه بسته تحولی بهار خدمت همچنین تجهیز و استقرار آزمایشگاه ها در مراکز استان ها و گمرک ها را نیز دنبال می کند، گفت: توسعه صادرات و گسترش عرضه کالاها در بازارهای جهانی از دیگر مزیت ها و بخش های دیده شده در این بسته است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان استاندارد سازی نوین علم پایه و اعتبار بخشی را از دیگر بخش های بسته حمایتی جدید سازمان استاندارد برای واحدهای تولیدی دانست.

حیدریان با بیان اینکه بسته تحولی بهار خدمت از اردیبهشت ماه امسال اجرایی شده است، گفت: مدت زمان اجرای این طرح تا اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود.

وی با بیان اینکه این طرح برای واحد های متقاضی و تولیدی است، تاکید کرد: متقاضیان می توانند با به ادارات استاندارد سراسر استان سمنان از تسهیلات طرح بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۲۵٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha