۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
بانک‌ها هنوز از ارائه تسهیلات به متقاضیان خودداری می کنند

بانک‌ها هنوز از ارائه تسهیلات به متقاضیان خودداری می کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بانک‌ها هم در ارائه تسهیلات به مردم و هم در تعیین ساعات کار اداری همیشه معضل هستند کمااینکه هنوز ارائه تسهیلات به متقاضیان را آغاز نکرده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدکریم حسینی، در مورد کاهش ساعت فعالیت بانک‌‎ها در پی تغییر ساعات کار ادارات که به معضلی به ویژه برای کسبه بازار تبدیل شده است، گفت: بانک‌ها هم در ارائه تسهیلات به مردم و هم در تعیین ساعات کار اداری همیشه معضل هستند کما اینکه هنوز ارائه تسهیلات به متقاضیان را آغاز نکرده‌اند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اغلب بانک‌ها در ۳ ماه ابتدای سال و ۳ ماه انتهای سال به بهانه کمبود منابع از ارائه تسهیلات سر باز می‌زنند که این اقدام مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پیش از این در ابلاغیه‌های اداری اعلام شده بود که مراکز خدمات‌دهی همچون بانک‌ها باید زمان فعالیت خود را با زمان رفت و آمد مردم تنظیم کنند تا آنها بتوانند به راحتی امور مالی خود را انجام داده و از خدمات این بخش بهره‌مند شوند اما ظاهرا در تعیین ساعت فعالیت آنها به این موضوع توجهی نشده است.

کد خبر: ۲۲۵٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha