۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
تمامی فعالیت های صرافی بایننس در نیجریه غیرقانونی اعلام شد
با انتشار بیانیه رسمی اعلام شد؛

تمامی فعالیت های صرافی بایننس در نیجریه غیرقانونی اعلام شد

در ادامه محدودیت های وضع شده از سوی دولت ایالات متحده و چند کشور دیگر علیه فعالیت های بایننس، دولت نیجریه نیز فعالیت این صرافی را غیرقانونی و ممنوع اعلام کرد.

به گزارش بازار؛ در ادامه محدودیت های وضع شده از سوی دولت ایالات متحده و چند کشور دیگر علیه فعالیت های بایننس، دولت نیجریه نیز فعالیت این صرافی را غیرقانونی و ممنوع اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، نهاد مرجع رگولاتوری بازار نیجریه با انتشار بیانیه ای رسمی در وب سایت خود تاکید کرد: بایننس نیجریه موظف است تمامی سفارش های سرمایه گذاران را فورا متوقف سازد.

لازم به ذکر است، نیجریه از جمله مهمترین پایگاه های مبادلات رمزارز در قاره آفریقا بوده و صرافی بایننس نیز دارای شعبه ای مستقل در این کشور است؛ شعبه ای که اکنون با صدور دستور رسمی دولت نیجریه باید فعالیت های خود را متوقف سازد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه سال گذشته پاره ای از مقررات را برای فعالیت بازار رمزارزها و در راستای یافتن راه حلی میانه برای فعالیت قانونی آنها در این کشور وضع کرد. با اینحال، این کمیسیون اخیرا اعلام کرده که صرافی بایننس مقررات وضع شده مذکور را زیر پا گذشته و به همین دلیل باید تمامی فعالیت های خود در نیجریه را متوقف سازد.

گفتنی است، هفته گذشته نیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده با صدور بیانیه ای مشابه اعلام کرد که دو صرافی بایننس و کوین بیس، قوانین مالی این کمیسیون را نقض کرده اند؛ موضوعی که منجر به ریزش شدید بازار رمزارزها طی روزهای اخیر شده است.

کد خبر: ۲۲۵٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha