۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
مرکز فروش تیغه کرکره برقی تهران

مرکز فروش تیغه کرکره برقی تهران

اگر به دنبال مرکز فروش تیغه کرکره برقی تهران این مقاله برای شماست،در این بخش برای شما عزیزان اصلی ترین نمایندگی فروش انواع تیغه های کرکره برقی در شهر تهران را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

به گزارش بازار، پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت تیغه کرکره برقی و استعلام قیمت هر متر مربع کرکره برقی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید تا متخصصین و کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. ۲۵۵۲۱۱۹-۰۹۱۲ – ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲

نمایندگی فروش تیغه کرکره برقی در تهران

همانطور که میدانید تیغه کرکره برقی یکی از اصلی ترین بخش های یک کرکره می باشد که در حفظ امنیت و زیبایی کرکره برقی تاثیر بسزایی دارد. فروشگاه همتا از جمله معتبر ترین فروشگاه های تولید و عرضه کننده انواع تیغه کرکره برقی در تهران می باشد که همواره با ارائه کیفیتی بی نظیر و همچنین قیمتی مقرون به صرفه رضایت مشتریان را به خود جلب نموده است.

ما در فروشگاه همتا به عنوان نمایندگی فروش تیغه کرکره برقی اصل و اورجینال در تهران همواره سعی داشته ایم تا بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و ابزارآلات به روز انواع تیغه های کرکره برقی را با بالاترین طول عمر و دوام به مخاطبین خود عرضه نماییم.

لازم به ذکر است، یکی از بارز ترین وجه تمایزات فروشگاه همتا با سایر فروشگاه ها و نمایندگی های فروش تیغه کرکره برقی، اراده کیفیت بالا اما قیمتی پایین و مناسب می باشد.

پیشنهاد میشود برای استعلام قیمت تیغه کرکره برقی اکرول با شماره تلفن های ما در فروشگاه تیغه کرکره برقی همتا تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه همتا تمامی مدل های مختلف و برند های تولید کننده انواع تیغه کرکره برقی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می نماید. شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات فروشگاه همتا، انواع کرکره برقی ساخته شده توسط متخصصین ما مانند تیغه کرکره برقی آلومینیومی، تیغه کرکره برقی رول گیتر، تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار، تیغه کرکره گالوانیزه تک جداره، تیغه کرکره برقی پلی کربنات را مشاهده نمایید، و با ورود به بخش های ذکر شده با جزییات انواع تیغه های کرکره برقی هوشمند و قطعات مختلف آن ها آشنا شوید.

از جمله برند های تیغه های کرکره برقی که میتوانید از فروشگاه همتا به صورت اصل و اورجینال خریداری نمایید عبارت اند از:

  • تیغه کرکره برقی اکفا
  • تیغه کرکره برقی الما
  • تیغه کرکره برقی آکرول
  • تیغه کرکره برقی پروتکت
  • تیغه کرکره برقی وینکس
  • و...

از آنجا که کرکره برقی امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده و برند های متعددی در رابطه با طراحی و ساخت انواع کرکره برقی در بازار وجود دارد، همواره رقابتی در ارائه ی بهترین تیغه کرکره برقی در بازار و بین شرکت های تولیدی تیغه کرکره برقی وجود دارد.

پیشنهاد ویژه: برای خرید درب اتوماتیک حتما با ما تماس داشته باشید.

برند های متعددی در بازار اقدام به تولید و ارائه انواع تیغه کرکره برقی نموده اند که متاسفانه بسیاری از آن ها از متریال و مواد اولیه بی کیفیت و یا کم کیفیت استفاده نموده اند.

یکی از اصلی ترین ویژگی های ما در فروشگاه تیغه کرکره برقی همتا این است که از متریال درجه یک و مستحکم برای ساخت انواع تیغه کرکره برقی استفاده می نماییم. چرا که کیفیت اصلی ترین و مهمترین هدف ما می باشد.

مرکز فروش تیغه کرکره برقی تهران

عمده فروشی تیغه کرکره برقی در تهران

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، در بازار ایران همواره برند های متعددی اقدام به تولید و عرضه انواع تیغه کرکره برقی نموده اند، بسیاری از این برند ها و شرکت ها همانند فروشگاه همتا، محصولاتی با کیفیت و با دوام را ارائه می نمایند. ما در فروشگاه همتا به عنوان اصلی ترین مرکز عمده فروشی تیغه کرکره برقی در تهران تمامی تیغه های کرکره برقی را با بالاترین سطح کیفیت و به صورت کاملا ضد زنگ و ضد ضربه به شما عزیزان عرضه می نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تیغه های کرکره برقی ارائه شده توسط فروشگاه تیغه کرکره برقی همتا همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما عزیزان را راهنمایی نمایند ۲۵۵۲۱۱۹-۰۹۱۲ – ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲.  

از جمله ویژگی ها و مزایای تیغه های کرکره برقی فروشگاه همتا عبارت اند از:

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر نسبت به سایر فروشگاه ها
  • طول عمر بیشتر به دلیل استفاده از متریال درجه ۱
  • کارکرد کاملا بی صدای تمامی تیغه های تولید شده
  • امنیت بالا
  • امکان استفاده در انواع درب های پارکینگ و فروشگاه ها
  • و...

مرکز فروش تیغه کرکره برقی تهران

کارخانه تیغه کرکره برقی تهران

فروشگاه تیغه کرکره برقی همتا به عنوان قدیمی ترین کارخانه تیغه کرکره برقی تهران، انواع تیغه کرکره برقی از جمله: تیغه کرکره برقی فوم دار، تیغه کرکره برقی فولادی، تیغه کرکره برقی آلومینیومی  و تیغه کرکره برقی گالوانیزه را تولید و با بالاترین کیفیت ارائه می نماید، تمامی برند های مختلف تیغه های کرکره برقی در ابعاد و طرح های دلخواه شما قابل سفارش می باشد.

لازم به ذکر است ارزان ترین نوع تیغه کرکره برقی، تیغه آلومینیوم است که تولید و استفاده زیادی دارد. بعد از تیغه آلومینیوم، تیغه های گالوانیزه قرار دارد و در آخر تیغه های کرکره برقی پلی کربنات.

در این بخش به بررسی بهترین تیغه های کرکره برقی پرداخته ایم:

تیغه کرکره برقی آلومینیومی

 این نوع تیغه متداول ترین تیغه کرکره برقی است که کاربرد فراوانی در بازار دارند. مزیت این نوع تیغه ها در استحکام بالا و وزن کم آن است.

تیغه کرکره برقی گالوانیزه

این نوع تیغه نیز مانند تیغه های آلومینیومی می باشد. با این تفاوت که با یک رویه گالوانیزه پوشیده می شود و معمولا سبک تر از تیغه آلومینیومی است.

تیغه کرکره برقی پلی کربنات

 مزیت تیغه های پلی کربنات شفافیت آن به علاوه استحکام بالای آن می باشد به قول معروف این تیغه شفاف تر از شیشه و محکم تر از فولاد است.

تیغه کرکره برقی  پانچ دار

تیغه های پانچ دار همان تیغه های معمولی است، با این تفاوت که به سفارش مشتری سوراخ هایی در آن ایجاد می شود تا نور و هوا به داخل راه پیدا کند.

تیغه کرکره برقی ضد سرقت

 این تیغه ها نوع تقویت یافته تیغه های معمولی با عرض معمولا ۶۰ میلی متر می باشد تا در برابر ضربه، فشار و حتی برش نیز مقاومت داشته باشند.

کد خبر: ۲۲۵٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha